Hej jag undrar hur många ex Gravitation, Halka och Kevlarsjäl har gjorts i?
Hej jag undrar hur många ex Gravitation, Halka och Kevlarsjäl har gjorts i?
Jag visste inte ens om att Halka var en singel först förräns ett par veckor sedan, då jag upptäckte det av en slump. Så det betyder väl att den har spelats på radio? Huga...
Du och jag, Döden <3
Jag har lagt up en komplett diskografi på nätet där ni hittar alla utgåvor inklusive promos:
http://www.kentjunkie.com/discography.htm
Tyvärr är det svårt att hitta uppgifter om antal när det gäller singlar. De uppgifter jag har om ovanliga singlar är ofta baserat på uppgifter som florerat. Limiterade utgåvor är lättare, då pressas ett begränsat antal. När det gäller vanliga singelutgåvor däremot är det betyligt svårare att veta antal exemplar som finns i omlopp; hur många exemplar pressades, distruberades alla dessa eller skickades några osålda exemplar till destruktion? Jag har inte gett mig på uppgiften att försöka undersöka antal tryckta exemplar men skall göra ett försök när jag får tid.
[QUOTE=frippe99;85504]Jag har lagt up en komplett diskografi på nätet där ni hittar alla utgåvor inklusive promos:
http://www.kentjunkie.com/discography.htm
QUOTE]
Jag förstår att du vill göra reklam för din diskografi för det måste ha varit mycket jobb och det är riktigt jävla snyggt gjort. Tack som fan frippe!
jag är så grymt nyfiken på hur många ex av spökstad som egentligen kom ut.
When you can live forever, what do you live for?
Kul att sidan upskattas. :-) Värdet på min egen samling beror ju på hur man räknar, efterfrågan och pris varierar ju, men jag har nog lagt ned uppåt 40 000 totalt på min samling. När det gäller Spökstad har jag hört att den skall finnas i alltifrån 50 till 200 exmplar. Någon exakt siffra har jag inte lyckats fastställa.
frippe99 kan lite för mycket för mig! ;o
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
frippe99 är min idol.
men shit, frippe99 har ju typ allt som kent har släppt . maximegacoolt . vad skulle jag inte göra för att ha det jag också liksom .