Finns det andra band/artister?! :O
Finns det andra band/artister?! :O
Jeg fikser ikke Superfamily!! Jeg får angst av danserne..
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Madrugada har utvida til 5 medlemmer, og går igang med nye konserter, nytt sound og nytt pågangsmot!
http://www.vg.no/rampelys/festivalso...p?artid=505047
Det blir veldig spennende å se dem på Bukta!
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
ai ai ai ai.. madgrugada på kongsberg...altså, publikum var jo helt lamme. Stod en gjeng pensjonister på første rad, med to tonn bomull i ørene..men på scenen..
Det tok seg opp på slutten, og ble bare rått!! Elsker når de virkelig spiller rock, ikke bare de gamle sviskene.
Og jeg må vel si at Alex Kloster gjør seg på scenen, mer en godt og resten er ikke dumme de heller, (Cato salsa var forresten utrolig bra innslag og) fint å se på, digg å høre på!
Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
det går över, det går över, det går aldrig över
det er faktisk flere billetter igjen til avslutningskonserten på avslutningsturneen... (phu) i spektrum..
løp...LØP!!!!!
Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
det går över, det går över, det går aldrig över
Jeg var en tur på by:larm i år, og falt pladask for to artister!
Bellman, www.myspace.com/bellmanmusic
Olufur Arnalds, www.myspace.com/olafurarnalds
fy søren som jeg angrer på at jeg ikke dro på den siste konserten til madrugada, istedenfor å henge med kjipe folk. snufs.
Jag vill bige alla infon att Noir désir är bäst.
Deras album Tostaky (med snyggt omslag av Anton Corbijn) borde alla höra någon gång i sitt liv. Uppföljaren 666.667 club har några perfekta singlar. Senaste skivan är värd att höra för sitt mindre rockiga, mer varierade sound - och låten Le vent nous portera som fick mig att börja lyssna på dem.
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
den er fin, må høre mer men "Men bara om min älskade väntar" er jo vakker
ja og tillbaks till trehörnsgatan er jo cool!!
Så langt er det Den druckne matrosens sång og över sundet som har fanget min oppmerksomhet. Men generelt er det en veldig bra helhet på platen, men det er jo noe som alle Thåström platene har mer enn de fleste artister. Liker nye sounden. Tar stemningen fra skebo... og setter det sammen med den industrielle/mekaniske sounden fra imperiet-tiden. Vakkert
Hjärtats Orkester är väldigt väldigt bra!