Tja...
Jag undrar vad det var för musik som spelades på Annexet innan kent började spela?
Skriv gärna vilken stil/kategori/artist/låt det var ;P
Tja...
Jag undrar vad det var för musik som spelades på Annexet innan kent började spela?
Skriv gärna vilken stil/kategori/artist/låt det var ;P
Senast redigerat av sojkino den 2007-11-18 klockan 11:42.
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Ehhh
Vad menar du?!!
Innan Kent???
Vad kent spelade som typ havsänglar då eller?
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
Jag tror att det som menas är den musik som spelades på annexet innan kent började spela. Jag vill också gärna veta.
typ synth/technoaktigt. acceptable in the eighties eller vad den heter var den enda jag kände igen iallafall![]()
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Jaa
techno,synth
Länge också......mycke bas!
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö
dom låtarna skulle man vilja veta vilka det var![]()
Det är precis det här jag menar. Kids.
nej...men det var nån konstig musik i bakgrunden medan man väntade på kent...Vadå, menar du typ förband eller??
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Jag är oxå nyfiken på vad det var, trots att jag är gammal synthare så kände jag inte igen nåt alls! Skapade iaf perfekt stämning innan spelningen, bra valt!
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Precis som dom hade mystiska slingor & kvistar som bröts innan D&JD turnén.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
En het gissning är att det var ngn av dom dj`s som har gjort mixerna på "ingenting" singeln som har satt ihop en mix som passade för ändamålet. Skulle tippa på han som gjort den sista mixen, har inte skivan här och jag kommer inte ihåg va han heter.
KYF
Kent Youth Firm
Jag vill också veta, har varit inne på diverse ingenting-remix-dj-sidor. Ingenting hittade jag, å det som stör mig mest är att dom spelade en låt som jag verkligen har hört förr som är jättebra, och jag vill haaaaa den!!!
Vad vore jag utandina andetag?
Om en dj har en hemsida så tror jag inte att det är troligt att du hittar specifika låtar eftersom dom sällan gör eget material utan livnär sig på att mixa andras och sätta ihop mixar.
KYF
Kent Youth Firm
mjae. men alltså, ja har ju letat upp massa låtar som dom gjort. var å kollade i skivbutik, å inte hittade dom nåt. å de skulle ju vart underligt, eftersom jag ändå kände igen en låt bland dessa, att den skulle vara så okänd (om nu någon av dessa fyra gjort den mixen) att dom inte hittade den på skivbutiken. aja. ska be min kompis, som är dj att lyssna extra noga imorgon, så får jag säkert några clues. då hör jag av mig! =D
Vad vore jag utandina andetag?