Se rubrik.
Se rubrik.
Tänk att gå så rakt...
inget
jag gjorde just slut med hon jag träffat ett rätt långt tag nu och är rätt deppig
eller jo förresten
den här låten piggar alltid upp mig
http://www.youtube.com/watch?v=MczZzJ-jy5c
att sambo äntligen fick veta av min mammas kille vad hans mycket dyra och stora verktygslåda är till för....den är till bilar inte för hemmabruk. haha väl investerade 1000 kronor för en person som vare sig har bil eller körkort...
och jo en grej till...min väldigt fulla chef som ville ha en kram av honom och sedan med resolut röst frågade: när ska du fria? hahaha....stackarn...
när jag lyssnade på en inspelning från fredags när jag hörde hur bra jag sjöng![]()
Hur en hund försökte få kontakt.
hundar är helt jävla underbara
jag satt på min säng en dag förra året och var jätte-deppig
då kom mina pärons hund springande med en vante i munnen
han hoppade upp jämte mig i sängen och tryckte vanten i händerna på mig och sen tittade han på mig sådär naivt och glatt och ville jag skulle leka med han istället för att sitta där och se ledsen ut
kändes precis som om han fattade hur jag mådde och tyckte jag skulle sluta deppa
Min tjej, hon sa en rolig kommentar.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
mig själv och min otroligt roliga humor sådär på morgonkvisten runt 06 snåret...
När Emma berättade om sina arbetskläder hon har på praktiken![]()
Det här fick mig att skratta. De som är med på listan gör det kanske inte...
Låt dom komma nu
Jag började skratta av min hund idag, hon är så söt när hon nyser, min Fina <3
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
min kompis försökte likna en fisk![]()
Idag på gympan spelade vi rugby och då var det en ganska dampig kille som sprang in i en av mina klasskompisar och spräckte läppen, ganska roligt faktiskt eftersom han var så dryg![]()