Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Vad sas?

Nybörjare duvarminarmés avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard Vad sas?

Söndagen den 18november var en lyckansdag för mig, jag skulle ju få se ett älskat Kent efter en lång väntan efter deras senaste turnè

I villket fall, när den fina kvällen började lida mot sitt slut och vi klappat in Kent för sista gången och äntligen får höra final låten: Mannen i den vita hattten såklart. Så lägger Jocke in några extra verser/rader i låten..
    Något i stil med: "jag hatar alla klyrser som jag skrivit.., Skulle lika gärna kunna ta mitt liv nu, men jag älskar ..." och mer minns jag inte.

Var det någon annan som reflektera över detta och hann höra dom fullständiga raderna?

Standard

Citat Ursprungligen postat av duvarminarmé Visa inlägg
    Söndagen den 18november var en lyckansdag för mig, jag skulle ju få se ett älskat Kent efter en lång väntan efter deras senaste turnè

I villket fall, när den fina kvällen började lida mot sitt slut och vi klappat in Kent för sista gången och äntligen får höra final låten: Mannen i den vita hattten såklart. Så lägger Jocke in några extra verser/rader i låten..
    Något i stil med: "jag hatar alla klyrser som jag skrivit.., Skulle lika gärna kunna ta mitt liv nu, men jag älskar ..." och mer minns jag inte.

Var det någon annan som reflektera över detta och hann höra dom fullständiga raderna?

jag vill gärna också veta dom raderna ,
    kom inte nu ni som styr detta forum säge att redan finns för då kan ni orka så mkt att kopiera över det på detta ämnen istället säga kolla här o där.

Medlem hedbergs avatar
    Reg.datum
    May 2003

Standard extra-verser.

Citat Ursprungligen postat av duvarminarmé Visa inlägg

Han sjöng två extraverser på Annexet. De var:

"Jag hatar sångerna jag skrivit
    Jag hatar allt jag nånsin sagt
    och jag hatar den jag blivit
    när jag trott att jag haft makt
    Jag hatar klyschorna jag spridit
    på sång och dans och sprit
    Man kanske borde ta sitt liv nu
    men jag trivs ju så bra i min svit
    Älskling,vi ska alla en gång dö

Så du tog min hand i vimlet
    och sa älskling allt är skit
    och mitt cyniska hjärta flimrar
    när mitt livs kärlek drar sin kniv
    Du sa: Vi följs väl åt till himlen
    men gör det bästa av vår tid
    och jag hör klockorna som ringer
    för världens äldsta raggningsreplik
    Du sa: Älskling vi ska alla en gång dö"

Standard

Och hade ni sökt lite så hade det inte vart så jävla svårt att hitta eftersom dom bl.a ligger i FAQ:n........

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •