Mors på er.
Första gången jag stoppade mitt exemplar av Hagnesta i datorn dök det, som bekant för många, upp en ruta med en länk till Musik non stop-videon, som för tillfället är nere. Ryckte på axlarna och gav mig i kast med själva musiken och tänkte inte mer på det.
Ända till nu, det vill säga. Jag råkade komma över lite information som fångade mitt intresse på den eminenta sidan kentjunkie.com:
Just denna del är det jag vill fråga om:The CD is a so called Hyper CD and includes a PC software that makes some interactive material available if you pop it into your computer. The material includes the booklet and digipack photos by Linell, pictures of Jocke Bergs handwritten lyrics, some kent history and a link to the Musik non stop video (the link doesnt seem to work nowadays though). As a christmas gift to the fans the song Noll (also known as Utan titel) could be downloaded through the Hyper CD between December 24 1999 and February 24 2000. This bonustrack was later released on the single En himmelsk drog and on the compilation B-sidor 95-00.
The material includes the booklet and digipack photos by Linell, pictures of Jocke Bergs handwritten lyrics, some kent history [...]
Hur kommer man åt dessa härligheter? Jag stoppade i skivan i datorn häromdagen igen men fick inte upp något förutom länken till MNS-videon (click2music.se/kent_hcd). Några handskrivna Berg-rader eller bilder var det inte frågan om. Jag gick även manuellt igenom skivan genom Den här datorn men hittade inget jag kunde tyda på rak arm.
Ligger allt utlovat på den där brutna länken, och är det i så fall någon som är villig att dela med sig till oss som inte var med när det begav sig?
Tack på förhand!