Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 25

Ämne: Klubbspelningar?

Smygare
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard Klubbspelningar?

Ryktet säger att dom ska ut på en runda längre fram med lite mindre gig, typ klubbar. Någon som hört något om det?

Erfaren medlem checkarins avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

det har väl snackats om länge att dom är sugna på en krogturné, men jag tror att det här är det minsta dom kommer göra... men det vore så fruktansvärt kul med klubbspelningar

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

det vore jätteroligt med klubbspelningar men jag har väldigt svårt att tro att det blir något sånt.
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Jag är ledsen att låta så här tråkig men jag håller med om att klubbspelningar vore grymt, för då slipper man de som är i 13-årsåldern. Jag vet, jag är precis över gränsen för att komma in på en sån spelning och det är orättvist för dem som inte är det, men vad skönt det vore att slippa de hysteriska småtjejer som hellre skriker än hör Jocke sjunga. Lite the Beatles-faktor, de kunde ju spela låtarna i dubbla tempot om de var trötta vissa kvällar för att man ändå inte hörde nåt utom skrik. Hade såna tjejer bakom mig BÅDA konserterna jag var på i helgen.
    Ja, man ska inte dra alla över en kam. Man kan skrika över 18 med. Men ni fattar nog, mer musik, mindre hysteri.
    Om allt man inte väljer, men ändå tvingas ta. Om stoltheten jag sväljer för att klara varje dag. Och allt som jag ska gömma i mitt hjärta utav glas. Om allt det där ska rymmas går jag av.
    Så ta mig med till drömmarnas land...

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

I Danmark har biljetter börjat säljas till en konsert i Århus och en Köpenhamn i februari.

Klubbspelningar vore kul. Varför inte både det och konserter på större arenor?
    Låt dom komma nu

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Det känns väl som att kent är lite för stora för den sortens gig.

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Det känns väl som att kent är lite för stora för den sortens gig.
    Dom kan väl göra både och?
    Första kvällen på nåt mindre ställe, nästa kväll i ishallen...
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Joe Hill Visa inlägg
    Ryktet säger att dom ska ut på en runda längre fram med lite mindre gig, typ klubbar. Någon som hört något om det?
    Vilket "rykte"?
    Någonstans att hänvisa till?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

inget rykte säger väl att det blir klubbspelningar? snarare att det blir STÖRRE spelningar framöver? sen att jocke sa att han trodde att alla som verkligen ville skulle få se dom och det kan man ju inte direkt säga om dom drar och spelar på en massa klubbar med åldersgränser. fast ah den som lever får väl se..........

Erfaren medlem checkarins avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av utomjording Visa inlägg
    I Danmark har biljetter börjat säljas till en konsert i Århus och en Köpenhamn i februari.

Klubbspelningar vore kul. Varför inte både det och konserter på större arenor?
    jag tror inte att det kommer bli något nu.. det känns som att dom är för stora och säkerheten för liten på den sortens spelningar. hur kul är det med kravallstaket på klubbar? fast iofs, det funkade ju sjukt bra på vega, om jag inte minns fel.
    men det vore definitivt kul om det blev något i framtiden

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av RutStrut Visa inlägg
    Jag är ledsen att låta så här tråkig men jag håller med om att klubbspelningar vore grymt, för då slipper man de som är i 13-årsåldern. Jag vet, jag är precis över gränsen för att komma in på en sån spelning och det är orättvist för dem som inte är det, men vad skönt det vore att slippa de hysteriska småtjejer som hellre skriker än hör Jocke sjunga. Lite the Beatles-faktor, de kunde ju spela låtarna i dubbla tempot om de var trötta vissa kvällar för att man ändå inte hörde nåt utom skrik. Hade såna tjejer bakom mig BÅDA konserterna jag var på i helgen.
    Ja, man ska inte dra alla över en kam. Man kan skrika över 18 med. Men ni fattar nog, mer musik, mindre hysteri.
    Vadå så du menar att alla trettonåringar skriker? skulle inte tro det, det gjorde ja iallefall aldrig när ja va tretton. Föresten va e det för fel på att skrika egentligen, det hör ju till, det e ju bara kul när andra gör det?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av RutStrut Visa inlägg
    okej men då tycker jag vi tar bort alla fulla vuxna människor som endast skriker "JÅCKÄÄÄÄÄÄÄÄ SPÄLA KRÄM DÅ FÖR I HÄLLLLVÄTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!" och trängs med folk. eller?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    okej men då tycker jag vi tar bort alla fulla vuxna människor som endast skriker "JÅCKÄÄÄÄÄÄÄÄ SPÄLA KRÄM DÅ FÖR I HÄLLLLVÄTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!" och trängs med folk. eller?

"LSSSSDDDÄÄÄÄÄ NÅGGOOONN?????? JÅCKKKÄÄÄ SPEEELAAA DEN..."

... när kent spelat den några låtar tidigare

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg

"KRÄM!!! SPELA KRÄM!!! KÄÄÄM!!!" "ÅH SAMI BJUDER DU PÅ BÄRS???"
    alla fulla borde låsas in på balkongerna...
    alla ställen borde ha balkonger
    hellre en trettonåring som skriker "jocke, fin rumpa!!!" än en 25åring som vrålar om kräm och mosar allt i sin väg

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg

det där var jag med om på någon konsert för inte alls längesen, men jag kommer inte ihåg vilken det var

(förövrigt tar jag för givet att kent gör spelningar utan åldersgräns också om dom t'nker göra klubbspelningar)
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •