Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Sentrum Scene 29. november

  1. #1
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Oslo, Norway
    Inlägg
    18

    Standard Sentrum Scene 29. november

    Var det noen andre her som var på konsert på torsdagen?
    Hva synes dere i så fall?

    Jeg er fortsatt helt lamslått over hvor fantastisk det var. Livet blir aldri det samme igjen.

    Helt... magisk.

    TAKK Kent

  2. #2

    Standard

    Jag var där.

    -Kanonbra konsert!
    Bra scen.
    Söt publik. ;-)
    Generation ex var lysande.
    Jag var så glad så dom 22 milen hem bara flög fram.

  3. #3

    Standard

    Jeg var også der og det var kanonbra!!
    Intimt, bra lyd, Kent var i form og alt stemte.

    Synes kanskje Vy... var en litt tam åpningslåt, men den stigende solen var fantastisk bra.
    Och du är ånga, spår av ett måln...

  4. #4
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Oslo, Norway
    Inlägg
    18

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av SpårAvEttMåln Visa inlägg
    Jeg var også der og det var kanonbra!!
    Intimt, bra lyd, Kent var i form og alt stemte.

    Synes kanskje Vy... var en litt tam åpningslåt, men den stigende solen var fantastisk bra.
    Ja, den var kanskje det. Berlin har jo for eksempel litt mer futt i starten enn Vy.. men det var en perfekt konsert likevel. Det eneste som irriterte meg var folk som presset seg ut og inn av folkemengden hele tiden fordi de skulle ha mer å drikke. Men sånn er det vel kanskje på alle konserter med alkoholservering, har aldri vært på det før.

  5. #5

    Standard

    Det eneste som irriterte meg var folk som presset seg ut og inn av folkemengden hele tiden fordi de skulle ha mer å drikke. Men sånn er det vel kanskje på alle konserter med alkoholservering, har aldri vært på det før.
    Ja sånt er irriterende. Jeg stod ganske langt bak så var nok roligere der. Skjønner ikke helt vitsen med å være kanon drita på konsert. Da får man bare mindre med seg. Og det var endel "sånne" der he he.

    Ja Berlin hadde vært en knall åpningslåt Men helt enig; super konsert likevel. Var på Norwegian Wood i fjor og da var de i litt tammere form. Og Jocke hadde øvd dårlig på tekstene, sang feil hele tiden.
    Och du är ånga, spår av ett måln...

  6. #6
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2005
    Ort
    Oslo, Norway
    Inlägg
    18

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av SpårAvEttMåln Visa inlägg
    Ja sånt er irriterende. Jeg stod ganske langt bak så var nok roligere der. Skjønner ikke helt vitsen med å være kanon drita på konsert. Da får man bare mindre med seg. Og det var endel "sånne" der he he.

    Ja Berlin hadde vært en knall åpningslåt Men helt enig; super konsert likevel. Var på Norwegian Wood i fjor og da var de i litt tammere form. Og Jocke hadde øvd dårlig på tekstene, sang feil hele tiden.

    Jøss. På en måte har jeg ingen forståelse for at man ikke kan sine egne tekster når folk betaler hundrevis av kroner for å høre de synge. På den annen side kan de jo være slitne og leie de også, som alle vi andre er lei av våre jobber av og til.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •