"huliganerna på gatan, dom krossar allting i sin väg, som är enklare att hata" är ju lätt coolast, jocke sjunger på så snyggt sätt där också
"huliganerna på gatan, dom krossar allting i sin väg, som är enklare att hata" är ju lätt coolast, jocke sjunger på så snyggt sätt där också
meningslösa, menigslöösa
KAPITÄN EUROPA - Die Erste Arkengel
http://www.thejohnsongalleries.com/i...%20Michael.jpg
Fan älskar texten i låten! satt direkt " ditt hjärta behöver en livvakt"
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
Jag ser det bara som att nån jävel måste protestera och förhindra när nazister arrangerar en marsch. Vem det sedan är; vänsterextremister, polisen, invandrare, folkpartister eller någon annan; skiter jag i.
Att sitta här på forumet och inte göra ett skit gör väl en till idiotjävel om något.
Återigen, nån måste stå i frontlinjen.
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
häldre inte göra ett skit än att kasta gatusten i skyltfönster och på människor.
var är hjärnan?
"PRESSMEDDELANDE 18 JULI 2007
Inspelningen av det sjunde albumet påbörjades november 2006 i Allaire studios Shokan New York. I början av 2007 återupptogs arbetet i Psykbunkern/park studio. I juni återvände vi till Allaire och mixade albumet.
Producerade gjorde Jon "Joshua" Schumann tillsammans med oss. Titeln är "Tillbaka till samtiden." Det är naturligtvis det bästa vi gjort. Vi ses på turnén.
Tack & förlåt
/ Kent, juli 2007 "
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Jaså det meddelandet.
Men då förstår jag inte vad du menade med "Tror ni inte att kentarna har suttit och skrattat åt det outsagda "och betala" när de avslutade det meddelandet på förstasidan? hmm :P"
Det var den förvirringen som gjorde att jag inte kunde klura ut vilket meddelande. :S :P