6/12: jag stod på golvet, mitt i smeten, och det var verkligen sjukt varmt! Har inte svettats så mycket på år o dar! MEN det var alldeles alldeles uuuunderbart! Jocke sjöng som en gud! Fläckfritt, VERKLIGEN!
Minus: jag såg inte ett skit.....
7/12: Bestämde mig för att jag ville SE ordentligt och såg till att få en riktigt bra plats på läktaren. Såg skitbra! Spelningen var kanon! Låtlistan var dock lite bättre på torsdagen, men annars var det..... KÄRLEK!! Det var varmt även uppe på läktaren, men inte i närheten av hur det var 'där nere'. Glad att jag fick uppleva båda dock... Publiken sjöng 'la la la laa laa laaaa' genom nästan hela första uppehållet och det gav gåshud!
Ses i Kristianstad i mars!! Och malmö....
De spelade ju Innan allting tar slut i fredags....det säger allt=)
Tack!!!
\"Det är vackert ibland\"
jättebra var dom
detta var verkligen den bästa konserten jag har varit på. riktigt ös var det, jag fångade två plektrum. det var den lyckligaste tiden i hela mitt liv. när bandet sjöng "är du lycklig nu"? kom ju tårarna <3
älskling , vi ska alla en gång dö .
fredagen i lund var lätt bättre än torsdagen enligt mig, fantastisk stämning och fantastisk spelning. blev glatt överaskad då allsången förbättrades så brutalt i jämförelse med göteborgsspelningarna. men haha, herregud vad varmt det var. det var lite tråkigt eftersom man inte orkade med att hoppa och dansa konserten igenom. tack som fan i alla fall!
Riktigt varmt och riktigt bra! En av de bästa jag sett, uppe i sex stycken nu.. och Sami, vill du ha tillbaka ditt sweatband måste du fan bjuda på en öl eller nåt..![]()
Kan bara hålla med, det var sjukt varmt och sjukt bra! Men konserten man inte blir svettig av är ju inte lika kulHaha jag hade två tunna tröjor på mig, och t.o.m. den yttersta var blöt! Det säger en del.
![]()
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
För att det var så sjuukt jävla varmt och jag skulle definitivt svimmat om jag stannat kvar. Ville inte riskera det.
Jag hade det bra på läktaren. De spelade ju "Innan allting tar slut" och jag hade varit lika lycklig av det vare sig jag stått vid staketet eller ej.
vilken färg har själen älskling?