Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 25 av 25

Ämne: Konserten 7/12

Standard

Citat Ursprungligen postat av elegimelodi Visa inlägg
    Det var skitvarmt i Lund, jag blev lyft över staketet innan de ens klivit in på scenen. Men jag hittade min vän Elin på läktaren och där såg man också rätt bra Naturligtvis känns det tråkigt att inte stå längst fram, vi fick ju underbart bra platser (tack Tobbe och Mica) men känslan hade inte varit annorlunda under Innan allting tar slut som var kvällens enligt mig största höjdpunkt. Sjukt bra konsert, ljuseffekterna var assnygga och allt var... bra!

varför blev du överlyft? :O
    Livsrädd för att leva,dödsrädd för att dö..

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    var värmen bäst? hörde att det var sjukt varmt, eller det var i gbg det var det? aja.
    6/12: jag stod på golvet, mitt i smeten, och det var verkligen sjukt varmt! Har inte svettats så mycket på år o dar! MEN det var alldeles alldeles uuuunderbart! Jocke sjöng som en gud! Fläckfritt, VERKLIGEN!
    Minus: jag såg inte ett skit.....

7/12: Bestämde mig för att jag ville SE ordentligt och såg till att få en riktigt bra plats på läktaren. Såg skitbra! Spelningen var kanon! Låtlistan var dock lite bättre på torsdagen, men annars var det..... KÄRLEK!! Det var varmt även uppe på läktaren, men inte i närheten av hur det var 'där nere'. Glad att jag fick uppleva båda dock... Publiken sjöng 'la la la laa laa laaaa' genom nästan hela första uppehållet och det gav gåshud!

Ses i Kristianstad i mars!! Och malmö....

Nybörjare Hannah med Hs avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard yeah

De spelade ju Innan allting tar slut i fredags....det säger allt=)
    Tack!!!
    \"Det är vackert ibland\"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jättebra var dom

Standard

detta var verkligen den bästa konserten jag har varit på. riktigt ös var det, jag fångade två plektrum. det var den lyckligaste tiden i hela mitt liv. när bandet sjöng "är du lycklig nu"? kom ju tårarna <3
    älskling , vi ska alla en gång dö .

Medlem Fannys avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

fredagen i lund var lätt bättre än torsdagen enligt mig, fantastisk stämning och fantastisk spelning. blev glatt överaskad då allsången förbättrades så brutalt i jämförelse med göteborgsspelningarna. men haha, herregud vad varmt det var. det var lite tråkigt eftersom man inte orkade med att hoppa och dansa konserten igenom. tack som fan i alla fall!

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Enskadaredanskedd Visa inlägg
    Kan mycket väl vart den bästa allsången.
    För 24/11 i Lisebergshallen var det fåtal som sjöng med.
    Men jag var dock en av dom!
    Fast det blev lite segt under just den låten, vilket var tråkigt.
    Hoppas det var bättre för er
    I Lisebergshallen 25/11 fungerade allsången helt perfekt också, lär väl vara den och Lund då
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Standard

Riktigt varmt och riktigt bra! En av de bästa jag sett, uppe i sex stycken nu.. och Sami, vill du ha tillbaka ditt sweatband måste du fan bjuda på en öl eller nåt..

Medlem JuiceEhins avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Kan bara hålla med, det var sjukt varmt och sjukt bra! Men konserten man inte blir svettig av är ju inte lika kul Haha jag hade två tunna tröjor på mig, och t.o.m. den yttersta var blöt! Det säger en del.
    Du frågar mig vad kärlek är
    men jag vet inget om det där
    Bara sånt som man kan mäta
    kan jag förstå

Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Vinternolltvå Visa inlägg
    varför blev du överlyft? :O
    För att det var så sjuukt jävla varmt och jag skulle definitivt svimmat om jag stannat kvar. Ville inte riskera det.
    Jag hade det bra på läktaren. De spelade ju "Innan allting tar slut" och jag hade varit lika lycklig av det vare sig jag stått vid staketet eller ej.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •