Hei kaikille. Olen hengissä, ja täällä olen heti starttaamassa ensimmäistä topiccia, hehe. Eli nyt vihdoinkin se on täällä, aivan uusi foorumi. =)
Toivottavasti kaikki vanhat tutut kentfanit tänne tiensä löytävät.
Hei kaikille. Olen hengissä, ja täällä olen heti starttaamassa ensimmäistä topiccia, hehe. Eli nyt vihdoinkin se on täällä, aivan uusi foorumi. =)
Toivottavasti kaikki vanhat tutut kentfanit tänne tiensä löytävät.
Eihän sitä enään muistanu mitään salasanoja saatikka että olis ollut edes muistissa minkä s-postin olin ilmoittanut edelliseen Kent-forumiin.
Täytyi siis tehdä uusi käyttis. M. on toinen nimi.
Jotenkin tää uus on levoton ulkoasultaan. Eiköhän siihen totu kohta. Tulis jo syksy ja levy ja turnee.
Terveisiä Vaasasta. Täällä on aika hiljaista, ku kadulla käveli klo 22.
Ich will
Ihre Hertzschlag kontollieren.
Niin tästä uudesta foorumista. Mukavaa että nyt näkee ketkä ovat foorumilla sisäänkirjautuneina.. :P
Ja foorumin väri on aika hyvä.. ehkä parempi kuin se vanha harmaa.. jotenkin piristävämpi :P
Mutta muuten foorumi vaikuttaa hivenen sekavalta.. mutta kyllä tähänkin tottuu aikanaan.
Smileyt on muuten rumia mun mielestä. Mutta ei kai sen hirveesti pitäis vaivata ;D
Heippa! Ehkä kirjoitan täällä enemmän sitten kun uskallan!
En puhu niin hyvää suomea, asun ruotsissa.
Jag kan inte så bra finska, bor i sverige.
/ Fredrik
haha hieno käyttäjänimi sinulla! 8)
on muuten jonkinlaisia ongelmia ollut joillakin saada vanha käyttäjänimi toimimaan täällä, tai ovat päässeet kirjautumaan sisään mutta nimi on muuttunut jostain syystä imported-alkuiseksi.. esim. imported_Palace_Main oli yhdenkin nimi.. kummallista. Ja osa ei ole saanut mailejaan kun ovat yrittäneet tilata uutta salasanaa. Mutta eiköhän se tuosta järjesty..
heipä hei kaikki. minäpä olenkin kokonaan uusi, mutta sitäkin innokkaampi. hiphiphei.
!!!
Kivaa saada uusiakin tänne. =) Heipähei vaan.
Heipähei vaan kaikille!
Hieno homma että tämä on vihdoin avattu. Ehdin tuossa syksymmällä jo kärsiä vieroitusoireista ja silloin oli sata asiaa mitä tänne ois voinut kirjottaa mutta enhän mie niitä enää muista. Anyway, kiva nähdä taas teitä kaikkia! voikaapi hyvin! nähellään täällä!
"Toivoasi et saa menettää,vaikka mitään muuta jäljelle ei jää..."
Hey. Täältä löytyy myös uudempi jäsen, tosin hetken ehdin vanhalla foorumillakin käydä.
Terve!
Minnekköhän kent suuntaa rundille? Mitkä ois paikat suomessa?
No toivottavasti ne soittaa Vaasassakin, mutta ainakin nyt Helsingissä.. soittaisivatpa Tavastialla sitten. :P En muita paikkoja yhtään osaa arvata, ja kuinka monta keikkaa meinaavat täällä vetää, paikat riippuu ihan siitäkin. Ja haluavatko soittaa klubeilla, toivottavasti Vai olisko jäähallit niiden mieleen..
Heippa vaan!
Onpa mukavaa, että uusi foorumi on toiminnassa. Aika freshin näkönen. Toivottavasti tosiaan tekisivät enemmän kuin yhden keikan Suomessa. Helsinkiä minäkin veikkaan ainakin yhdeksi keikkakaupungiksi. Turkukin voi olla yks mahdollisuus...
Men även hundratusen röster kan ha fel
Tavastia on kyllä melko pieni paikka, mutta olisi sielläkin ihan mukava joskus käyä ^^ Turku ois kyllä ihan mukava paikka, mut oikeestaan ei oo mitään väliä. Pääasia et tulevat Suomeen, mieluiten kyl useampaan ku yhteen kaupunkii keikkaileen. Klubikeikat on parhaita ;D tiivis ja mukava tunnelma.
Oli pettymys kuulla etteivät elokuvat ole todellisia... Mutta toivottavasti ajatukseni ovat.
Hehe. Kent.nu sitten lähettikin postia ja sain tän takas.
Tavastia on ehdoton. Siellä oli paras keikka toistaiseksi kun Vapen tuli. Tietty tollanen stadionmeininki toimii aina.
Ich will
Ihren Herzschlag kontrollieren