Snart bara en vecka kvar till p&l festivalen.
Några som tänkt åka dit?
Man kan ju inte missa (enligt mig) den klart bästa festivalen på artistfronten i år. eller hur?
Snart bara en vecka kvar till p&l festivalen.
Några som tänkt åka dit?
Man kan ju inte missa (enligt mig) den klart bästa festivalen på artistfronten i år. eller hur?
Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå
Punk rock t-shirt, black cap and tatoo
Klart man inte kan missa den! Jag kommer dit! Ska bara fixa resan dit först. Dumma festivalbussen som säger att de har faktura men det inte funkar.
jag kan dock bara åka dit på torsdagen. och först måste jag tvinga min syster att följa med. men det ordnar jag, hoppas jag
Jag är där! Köpte tågbiljetterna igår.
det e ju givet o åka dit på tisdagen =)
Funderade lite på hur långt det är från campingen till själva festivalområdet i och med att festivalen är i centrum.. någon som har varit där förut o har koll?
Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå
Punk rock t-shirt, black cap and tatoo
verkligen helt klart bästa artistuppsättningen i år och vill se jätte gärna se weeping willows men måste jobba har 500 kr att leva på resten av sommaren.
Blir arvika för min del, vill inte se så mycke där men det är iaf festival...
I´m just as human as a human can be
Jason Mraz och Damien Rice. Helt klart de två bästa artisterna på festival i Sverige i år. Synd att jag inte ska dit.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Eftersom jag bara har 2,5 mil till Borlänge så ska jag givetvis dit. Kommer bli riktigt jävla kul.
Min och mitt camp kan ni ju skriva upp!
Jag tycker också att P&L har de bästa artisterna iår. Men det blir nog inget. Jag har inte råd. :/
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla