Haha. Let's Dance?! Ett program där c-kändisar dansar till patetiska covers. Måste helt ärligt vara det sämsta underhållningssprogram i svensk TV-historia. Har aldrig sett ett helt avsnitt. Det finns ju skräp-TV som i alla fall är liiiiiite roligt att titta på ibland, men Let's Dance är ju verkligen skittrist, huvudvärksframkallande, helt glädjelöst bajsprogram. Att folk ser på den dyngan, och då särskilt folk som inte är speciellt intresserad av dans utan mer tittar för det är så "treeeeevligt efter en hård arbetsvecka" är ju tragiskt.
Det finns en sak som de flesta glömmer i diskussionen, trots att det förekommer. Det blir ironiskt komiskt, egentligen.
En del (Kanske inte majoriteten) kollar säkert för att de gillar någon eller flera av de deltagande. På samma sätt som en del i den här tråden enligt egen utsago kommer börja titta om Kent medverkar har många av de folkliga deltagarna sypatisörer hemma i stugorna, på ett eller annat vis. Många av dessa tackar inte nej till att få se dem (försöka) dansa i TV-sändning, vare sig det är TV-bonden, Mat-Tina och eller Idol-Danni.
Andreas
Jag vet inte vart jag ska börja med att ifrågasätta era ordval..
Tack för era åsikter men jag får den känslan av att ni inte uppskattar dans.
Visst...jag tittar sällan om ens aldrig på Let's dance men jag tycker de håller hög klass på dansandet som drivkraft i programmet.
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Jo, det vet jag också, men det var resonemanget i sig jag använde. Jag tror nog att många här skulle titta, om Kent-Jocke bestämde sig för att svänga sina lurviga på bästa sändningstid. (Sedan om alla skulle stå för det fullt ut är ju en annan sak. ;-) )
Andreas
Jag vill att Jocke ska vara med i let's dance.
Det vore kul att se. Tror att han dansar bra. Jättebra.
Hahaha
Frivilligt och frivilligt, jag laga mat i min kompis korridorkök och tvn stod på. Jag vet inte hur du har det hemma, men för dom som bor hos sina föräldrar som kanske kollar på den fredagsunderhållning som erbjuds och kollar på samma sak som sina fördäldrar för det är en trevlig familjegrej, en möjlighet att umgås med sina föräldrar som är borta resten av veckan.
Det vet jag inget om, hade inte tvn varit på hade jag antagligen inte tittat, men det hade inte varit det hemskaste i världen om jag gjorde det. Sen finns det faktiskt dom som gillar Let's dance och även om jag inte gör det så trackar jag inte ner på dom som gör det.Någon sjunger in en omarrangerad verison av Ingenting,
sedan dansar mer eller mindre kända personer till denna musik.
Dessutom sitter kent-fans & ser skiten bara för att det är en kent-låt?
Eller fel? .Rätt uppfattat?
Bara för att man pratar om nått betyder inte att man skiter i det andra. Det finns tillräckligt med plågor och problem i världen, skapa inte ett till genom att klaga på dom som kollar på ett underhållningsprogram på tv4 på fredagar, klaga på dom som slår ner och våldtar folk på fredagkvällarna istället?Ja, herregud.
Nu har väl Aftonbladet räddat ännu en löpsedel.
Never mind alla döda, lidande & svältande barn i världen,
tacka vet jag Let's dance-Lasse, Farmen-Frida och Baren-Birgit.
Heja Sverige!
Tack & god natt!
inget.
Har aldrig tidigare sett let's dance, men tittade på länken till web-tv:n.
Svensk tv-underhållning är ju åt helvete. Pinsamt.
Är det inte okej att titta på Let's Dance om man är kent fan ,eller vad är det flera här försöker säga??
Vad är det man ska titta på för att inte verka okentig?
Finns väl som sagt värre saker att klaga på!