Det är så att jag undrar om revolt heter revolt ett två tre eller revolt tre ? det låter kanske lite konstigt men vissa säger det ena och vissa säger det andra.
Det är så att jag undrar om revolt heter revolt ett två tre eller revolt tre ? det låter kanske lite konstigt men vissa säger det ena och vissa säger det andra.
Hej, jag älskar kent. Hejdå.
Helt klart "Revolt tre". Annat bruk av romerska siffror har jag aldrig hört talas om.
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Jag har alltid trott revolt ett två tre för han sjunger juh så men det är ju mer troligt att det uttalas 3 eftersom det är romerska siffror
har aldrig hört annat är revolt 3
Revolt tre :]
The next step for mankind will be the last season in sin
http://epidemisk.bilddagboken.se
080207
080628 <3
080801
Frågan är: Vad var revolt ETT? En annan låt på ett annat album?
--
Schweden Urlaub geplant? Mein Blog informiert Dich.
Revolt III är nog arbetstiteln på låten som senare fick behålla det.
Kanske.
Kanske inte.
Du och jag, Döden <3
Jag säger revolt ett två tre iaf. Han sjunger ju så. Om det inte är så, vad står trean för då? Ett mysterium!
Signatur.
--
Schweden Urlaub geplant? Mein Blog informiert Dich.
Varför skulle låten heta Revolt ett två tre bara för att Jocke sjunger det? Då skulle man kunna byta titel helt i alla sånger och lägga på massa ord bara för att han sjunger det också. Är det inte ganska uppenbart att låten heter Revolt tre? Varför skulle det annars vara tre streck, då borde ju låten heta Revolt I II III? Eller är jag helt borta?
Har för mig att det stått Revolt 3 på låtlistor.