Vill bara säga att jag tycker att det är underbart att kent väljer att göra en intervju i Situation Sthlm. Det gör mig varm i hjärtat att de stödjer en sån viktig tidning.
Vill bara säga att jag tycker att det är underbart att kent väljer att göra en intervju i Situation Sthlm. Det gör mig varm i hjärtat att de stödjer en sån viktig tidning.
Tack J.Berg för att du lärt mig älska det svenska språket.
Bra gjort kent!
(mimmi77 med ny tillfällig profil)
Det känns seriöst och bra. Fräscht!
bra gjort! ska absolut köpa tidningen.
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
håller med alla andra.
Bra gjort kent! äntligen några som stöder Situation Sthlm i musiksverige!
Jag ringde pappa och frågade om han kunde köpa ifall han ser nån som säljer.
För er som inte bor i Stockholm eller inte hittar någon återförsäljare kommer här ett tips:
Betala in 50 kr på postgirokonto 28 59 89-6 (fel nummer) 25 59 89-6 (rätt nummer) och ange vilket nummer du vill ha (nr 128). Ange även ditt namn och postadress. När pengarna kommit in skickas numret hem till dig per post.
Lid för konsten eller brinn.
åh, så bra, tack!
(mimmi77 med ny tillfällig profil)
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Fint av KENT att ställa upp sådär.
Frågan som slår mig är dock, vem kontaktade vem?
Kontaktade Situation STHLM KENT eller vice versa?
Jag menar, var det ett 'medvetet' val att ge en intervju i Situation STHLM?
Jag skrattar åt mina egna skämt.
Åh det tycker jag också, killarna i kent visste väl att om de skulle ha en intervju i en tidning så skulle fansen köpa den, så då är det ju bra att intervjun är i just situation Sthlm.
Jag själv ska bara be min moster köpa den åt mig, och så kan hon ge den till mig nästa gång hon kommer hit upp. Det är bra med kontakter.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Bra kent . <3
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Eh..? Är det bara jag som fått felbesked nu vid försök till beställning och betalning om att detta plusgironummer inte finns..?
(Och på Situation Stockholms hemsida finns bara deras 90-konto angivet, hittar inget annat...)
lite trist att intervjun var så kort bara
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?