Säkert en jäääääääääääättegammal fråga, men jag skulle gärna vilja veta vad kvinnan sjunger om i låten FF.
Ett kort svar räcker, sen kan tråden raderas!
Äh, ta bort detta nu! Hitta ju svaret på startsidan! ^^
Säkert en jäääääääääääättegammal fråga, men jag skulle gärna vilja veta vad kvinnan sjunger om i låten FF.
Ett kort svar räcker, sen kan tråden raderas!
Äh, ta bort detta nu! Hitta ju svaret på startsidan! ^^
C'est 2 bonbons qui marchent sur la route, un flic les arrête : papiers s'il vous plaît
När lingonen mognar.
läs på kent.nu, under texter.
det står översatt o allting.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Japp, precis som jag skrev dit i mitt inlägg igår.
Bara att låsa tråden...
(Oj vilken dryg gubbe det blev!)
om man ska vara korrekt betyder Tellement loin de ce monde Så fjärran från denna värld, vilket jag tycker låter mycket mer poetiskt.
När vi ändå har en tråd om "FF" så skulle jag vilja säga en sak angående titeln.
Jag trodde att "FF" stod för Föräldrafritt eller, som någon hade nämnt nån gång för en tid sedan, French fuckers. Hörde på Mix Megapol för någon vecka sedan att "FF" tydligen skulle stå för Franska Flickan, eller liknande.
Vad säger ni?
Du och jag, Döden <3
Ni kan ju gissa vad jag tagit mitt namn ifrån...
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Radioprataren på Mix sa ännu en gång häromveckan att det stod för "Franska Flickan", men jag vet inte. Jag hade ju nästan hela tiden gissat på Fast Forward eller Föräldrafritt. Jag vet inte vad jag ska tro...
EDIT: Btw, "Föräldrafritt" hade varit en jävligt söt titel med tanke på låttexten för övrigt.
Du och jag, Döden <3
Med tanke på teksten så passer vel Fast Forward best..
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Den äldsta teorin som har florerat sedan gamla forumet måste väl ändå vara "French Fucker".
Ett år senare ...
Han på mix megapol sa att det var självaste Jocke Berg som skickat in ett brev till radiostationen där han berättade att FF står för "Franska Flickan", inget annat. Men vi vet ju alla hur seriös Herr Berg kan vara ibland
Do you feel anything at all?
men jösses vilken dryg smiley det blev då
Do you feel anything at all?