borde en jon vara ganska svår att krama med tanke på dess överskott (eller underskott) på elektroner. den kramen kan knappast vara särskillt positiv
borde en jon vara ganska svår att krama med tanke på dess överskott (eller underskott) på elektroner. den kramen kan knappast vara särskillt positiv
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
alltså, jag är med i jonklubben va? om någon ska vara med i den så är det jag, jon och jag har haft en FIGHT!
kram till tttttttnnnnnnnnnssssssssss för lite dittttt och daaatttt... åh jag överdriver med bokstäver igen
Dagens kram till Lollo och Ingrid som hjälpte mig att fatta ett svårt beslut. <3
vilken färg har själen älskling?
kram till min syster som e sjuk
Adrians kvinna
Jessica får världens största bamsekram.
jag ger mej själv en stor kram idag
Adrians kvinna
Kram till min Sofia, grattis till lägenheten!
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Emma får en(miljon) kram(ar) för att jag älskar & saknar henne så otroligt mycket <3<3
Sötaste Julia <3
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Kram till mamma, pappa och kuratorn på BUP. De är bäst.
jag tänker krama david, carin och mig själv bara för att vi är...bäst?
Jag ger en kram till Sandra (spin) för att jag inte sett henne på forumet på hela dagen och saknar henne.
jag kramar mej själv för att jag mår sämst idag...jävla skit
Adrians kvinna