Kram till 5 av mina underbaravänner som tog risken och hälsade på mig idag fast jag är sjuk. <3
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Kram till 5 av mina underbaravänner som tog risken och hälsade på mig idag fast jag är sjuk. <3
Senast redigerat av KnekkKnekk den 2009-04-02 klockan 19:14.
Till mysigaste Sofia för att du kommer hit ikväll och förgyller mitt liv.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Stallerdrängen (;
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
Kram till alla av honkön som uppskattar öl och en stadig whiskey![]()
Där kände jag mig träffad Erik, kram tillbaks![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Dagens kram går helt klart till födelsedagsbarnet Håkan Hellström!<3
Till Simon som orkade lyssna på mitt gnäll på msn igår och kom med uppmuntrande ord, tack!
Dagens bamsekram och stora blöta puss går oavkortat till mina katter som varit så duktiga under/efter veterinärbesöket i onsdags!
Pixel med tratt på huvudet och Sixten som fått diagnosen astma och går på kortison.
Lilla Ego, fy skäms.
Marcus....
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Julia, som åker ifrån mig imån![]()
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
alla öisare kan få en kram
Alla som håller på Blåvitt får en kram. Horribel straff.
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"