Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Till Embelie.
Två mysiga dagar på landet.
Mica får ha en kram
Gigantisk kram till Mica.
Allt fixar sig. Du vet vart jag finns. <3
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Mica får en kram!
inget.
Man vill ju inte vara sämre än alla andra, så Mica får en kram av mig med. Det fixar sig, ska du se.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Kram till kallt kaffe med socker, för att han håller reda på tiden åt mig![]()
En stor kram till Mica och en till Tobbe...
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig!![]()
...Svarta tysta tårar...
![]()
![]()
megastor kram till mica, jag hoppas verkligen att allt kommer ordna sig!
Adrians kvinna
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.