åh kramar amanda, emma, matilda, lovisa, veronica och anton!
plus dom trevliga personerna vi träffade utanför globen, himlans bra att ni var där också
Isabell får en kram ikväll, hon verkar inte så uppåt av inläggen att döma.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Jag har en kram på gång, men vet inte till vem än.
Vill någon ha den så är den Din.
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
bara kikade in här och råkade se dessa inlägg och kom att tänka på skånepartiets lokalradio malmö (herslow har lagt beslag på en av lokalradiofrekvenserna ju) där folk kan ringa in och önska låtar samt hälsa till andra. lyssnar man ett tag så märker man att om någon får en hälsning ringer den personen in och hälsar tillbaka och sen ringer den första personen ytterliggare en gång och tackar för att personen han eller hon hälsade till hälsade tillbaka. lite som här ungefär![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
magnus...som blivit påkörd idag och fuckat både nyckelben och revben.
har planer på att röva bort honom från sthlm nu å leka familj...dvs ta hand om honom..
Ge mig en kram, va fan!
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
Till automatvapen som jag vet kan behöva en just nu.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius