kram till min Adrian, jag håller tummarna för oss i morgon!
kram till min Adrian, jag håller tummarna för oss i morgon!
Adrians kvinna
Cat-whatever: Klart som fan att tråden är fjäsktråden. Ursäkta mig allra högst åt det här, men jag kan inte hålla käften längre. Vet du om hur irriterade du är för att vara påstådda 31? Att använda olika färger i vartenda inlägg, inte verka ha någon som helst aning om hur man skriver ett literate inlägg, och definitivt ha seriösa problem med punkter, kommatecken och mellanslag är sådant som de flesta människor vid det här laget har lärt sig att ignorera. Jag klarar inte av sådant. Dina inlägg både ger mig huvudvärk och en skrattsalva som knappast går att beskriva med bara ord. Du är 31 år! Du borde i alla fall veta när du ska sätta dit ett kommatecken, skriva UTAN versaler och för i helvete, håll dig till EN färg i inläggen, TACK?! Jag känner till att jag inte är den enda som irriterar mig på dina inlägg och ditt sätt att skriva. Jag tänker inte döma dig efter din grammatik, du kan säkerligen vara en helt underbar människa i verkliga livet, men om du nu är det så kan du väl visa det här inne med, så att vi som uppskattar ordentlig stavning inte behöver plågas.
För övrigt kan jag säga till alla moderatorer och liknande, om ni tycker att det här var fel sorts uppförande så är ni mer än välkomna att blockera mig från forumet. Jag bryr mig faktiskt inte riktigt så länge som jag får säga min åsikt, även om det bara görs en gång.
Kram till alla underbara människor som finns där, så som Danne, Veli, Vien, Marcus, Sami, Jojo, Emno och alla andra inne här som jag troligtvis inte kommer se på länge om ni inte är medlemmar på vmv. Puss.
I read something about kisses in a science magazine, something they can't capture in the sweetest moviescene..
If I lay here, if I just lay here. Would you lie with me and just forget the world?
inteoftauppdateradskit
Kram till mina slæktingar hær i Danmark som jag inte træffat på jættelænge førns nu.
.
Dagens kram till min grannfamilj som idag förlorade sin far och make.
vilken färg har själen älskling?
pappa får en idag.
I guess some people are just born with tragedy in their blood.
vem det än var som bokade kentbiljetter får en kram!
Jessica får en kram för att hon grejade det igen
Ticnet däremot får dagens knutnäve i nosen![]()
Catrine får ha en kram idag.
Sofia, Julia & Helena oxå (:
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Länge sedan jag skrev i denna tråd.
finns många att krama men idag för endast Marcus och Ida en kram, en stoor en dessutom!
Dagens kram till ticnet!
dagens kram till min kära mor
Adrians kvinna