Kramar till alla forumiter som vill ha en av mig. Idag är de väldigt gratis.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Kram till bästaste Hulda och bästaste Linus.
Hjärtan av guld har ni 2. Tok tycker om er. Alla skulle behöva vänner som er i sitt liv.
Fin finare finast e ni
Och kram till becca på födelsedagen. Go shorty... Iz yooo birthday..
Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram! Kram!
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Även idag kramar jag allihopa.![]()
Emma och Aino kan få varsin kram, trevligt med nya bekantskaper.
Mica och Helena ska också ha kram, fina tokiga vännerna!
Och alla andra snälla. Och de där gubbarna som svettades på scenen.![]()
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Jag vill ge en kram till min bästa vän, som troligen aldrig kommer läsa detta men jag är bara så himla glad att jag har honom. Efter en fantastisk pingsthelg är jag bara sådär fånigt lycklig och det är till 75% hans förtjänst. Alla borde ha en vän som honom.
Kram till dig B och till alla andra som är goda vänner.
Senast redigerat av moln den 2012-05-30 klockan 09:13.