Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
kram till hanna <3
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jessica får världens största bamsekram.
kram till fanny för idag blev vi änglasystrar![]()
i ditt stora hjärta börjar slagen bli små
och du rör min kind så jag förstår
att det bara är timmar tills du går
emma får en kram för att hennes avatar är så matcho
Julia, min kärlek.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Jag vill krama min flickvän. Jag älskar dig, bruden.
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Oskar får dagens kram för att han tänker lite längre än vad näsan räcker. I dagens fall är det så jävla sorgligt att se bristen på motargumentation (för det finns ingen som håller).
Nina är kul, hon får en kram också... (fast hon har fått lite väl många)![]()
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.