Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: 10 tecken?

  1. #1
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard 10 tecken?

    En sak som verkar irritera många på forumet är att det finns en gräns för att ett inlägg måste innehålla minst 10 tecken.
    Går den att ta bort?

  2. #2
    Nybörjare Saltvattens avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Helst i vattnet
    Inlägg
    49

    Standard

    Det är väl jättebra att det finns en sådan gräns.. Då slipper man alla "chat"-inlägg, som mest sabbar trådar och gör dem svårlästa.
    Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

  3. #3
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Saltvatten Visa inlägg
    Det är väl jättebra att det finns en sådan gräns.. Då slipper man alla "chat"-inlägg, som mest sabbar trådar och gör dem svårlästa.
    Men är det "chat-inläggen" man kommer åt?
    Det finns rätt många sätt att komma undan regeln. Folk skriver "......." för att fylla ut inläggen, eller så lägger de till "(10 tecken)" efter inlägget. Något som bara ser fullständigt idiotiskt ut!

    Det finns saker att skriva där 10 tecken räcker. Om någon spammar/chattar (oavsett om det är mindre än 10 tecken eller mer) så kan man ju anmäla inlägget?

    Och en topic som "Bandleken", hur skriver man ett band med fyra bokstäver på 10 tecken? Den topicen (trot eller ej) står för ca. 6% av alla inlägg på kentforumet...

  4. #4
    Nybörjare Saltvattens avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Helst i vattnet
    Inlägg
    49

    Standard

    Du har utan tvivel rätt och jag ändrar mig ^^ . Men jag tror ändå att det är anledningen till att spärren finns, även om den inte verkar särdeles effektiv..
    Ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

  5. #5
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Jag "bumpar" den här då jag inte fått något svar. Finns det någon anledning till gränsen?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •