Börjar Kent spela 20.00 eller 21.00? Slutar antar jag att dom gör drygt 2 timmar senare. Måste få lite klarhet i det så jag kan planera. Gäller främst konserten i Trollhättan.
Mvh.
Börjar Kent spela 20.00 eller 21.00? Slutar antar jag att dom gör drygt 2 timmar senare. Måste få lite klarhet i det så jag kan planera. Gäller främst konserten i Trollhättan.
Mvh.
I Linköping började Familjen spela 19:30 och de gick på ca 20:10.
Fast de kanske ändrade det sen då eftersom tidningen i alla fall skrev att många hade kommit sent eftersom de trodde att de skulle börja spela senare.
.
Om jag vore dig skulle jag satsa på att vara där senast 20:00 eller något sånt!
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
Jaha, så dom vill alltså inte dra ut på tiden då och börja 21.00, bra att veta.
"Getting old is not for sissies."
Men vad är det här? Kan ingen hålla tider?! På biljetten står det ju 20.00, ibland har man ju läst/hört att kent brukar börja 20.00. Nu verkar det ju vara 21.00. SVARA kent! När SKA ni börja egentligen? Att publiken inte förstår vad som står på biljetten är ju sorgligt...
Jag ska vara där och köa & sen gå in, då får man se både familjen och kent.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Ungefär när tog konserten slut?
Om kliver på ca 20.30 borde det sluta ungefär 22-22.30?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
I Jönköping slutade det runt 23, om jag minns rätt.
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338
I linköping började som sagt konserten till allas förvåning redan 2010 ungefär. Slut redan ca 2150. Alldeles för kort om ni frågar mig!
Tack tack! Anledningen till att jag undrar är om det finns chans att hinna med kollektivtrafik hem till Stockholm, eller om sista bussen/tåget går. För min del blir det väldigt knappt från Västerås och hem... Tveksamt om man hinner eller måste stanna i Västerås hela natten.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
idag verkar dom ha gått på tidigare för midvh har precis börjat.
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?