Biljett fixad, woho!
Det blir en perfekt start på årets semester.![]()
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
Alltså, jag har inte pengar för att gå på både Sthlm å E-tuna men...
min kusin som bor i e-tuna har tänkt att gå på strömsholmen-spelningen.
Men, vad tänker ni? Vilken spelning ska jag gå på..?
om du gillar stora spelningar gå i stockholm om du gillar mindre gå i eskilstuna
Yeees! Första gången jag åker till etuna, kommer bli grymt![]()
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
När jag idag vandrade hem från jobbet och hade Sporthallen på höger sida, Strömsholmen på vänster sida,så kändes det helt ofattbart att dom kommer att spela på torsdag OCH i sommar!! Jag och min kompisar har i måånga många år längtat och önskat efter en spelning här hemma. Och nu blir det 2, Snacka om jackpot!![]()
Lutar starkt åt Tuna för min del! Fan vad grymt att få se Kent i deras egen hemstad!
Men hur sjutton ska de lyckas klämma in 20 000 pers (om det ska stämma hyfsat med publikantalet i Sthlm och GBG) på Strömsholmen?? Det ser ju inte stort ut precis...
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Håller med känns ju helt otroligt! Strömsholmen är jävligt mysigt med dock så
litet sen massa träd som kommer stå ivägen för dom som inte står längst fram.
Men kan tänka mig att det kommer samlas många runt ån vilken gör att det
blir ett bättre dragska bli jävligt skoj!
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
Om jag nu skulle välja mellan Stockholm och Etuna skulle jag nog se dem på ZinkenMen nu ska jag inte det och Etuna kommer nog bli underbart
Tror du verkligen de kommer pressa in lika många där som i Stockholm? Nu vet jag iofs inte hur stort det är där i Etuna, men efter vad jag har hört kommer de nog ha ett lägre antal besökare där än i Stockholm och Göteborg![]()
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Kul att man får en ny chans att se kent i sin hemstad eftersom man missar dom nu![]()
Spöklikt vit
i solskens dis
Är det någon som vet hur många dom kommer att pressa in på strömsholmen? verkar som biljetterna alldrig tar slut?![]()