vafan är det här ? sex minuter gick sen va alla uppbokade ?
någon som har fått ?
vafan är det här ? sex minuter gick sen va alla uppbokade ?
någon som har fått ?
det är tekniskt fel, de jobbar på det. man kan ringa och boka.
When you can live forever, what do you live for?
Ticnet verkar ha stora problem. Det har inte gått att boka Stockholm alls via nätet. Att det blev svart efter tre minuter beror kanske snarare på attde försöker fixa problemet. Har blivit grönt igen vid tillfälle också. Det gick hur bra som helst att boka via telefon 30-40 minuter efter släppet (dock var det telefonkö). Att E-tuna och Gbg fortfarande är gröna efter en timme och att det inte var några köer på Ticnet tyder på tekniska problem med Stockholm snarare än kioskvältande efterfrågan. Med andra ord prova att ringa och boka.
Efter många försök så ringde jag upp ticnet, fick sitta i kö i 15 min men när
jag väl kom fram så kunde jag boka 2 st biljetter till Sthlm.
Tjejen jag pratade med sa att dom hade stora bekymmer med just Zinkensdamm.
Det går inte att boka via hemsidan alls, så för att hålla med alla andra, RING och boka.
Ni har lärt mig allt jag kan
om att hålla ryggen fri
När jag ringde gick det inte ens att boka via telefonen, det var efter ca 20-25 min...
Ringde nu och fick biljetter utan problem men hon som jag prata med
visste inte när ticnets hemsida skulle komma igång igen men troligtvis under dagen!
Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt
Som vi glömde att vi älskade varandra . .
jag ringde och hade bokat när jag skrev mitt förra inlägg och då fanns det biljetter
Senast redigerat av popdrog den 2008-02-21 klockan 09:14.
When you can live forever, what do you live for?
jag ringde efter sex minuters väntan. fixade 5 stkom fram rätt snabbt högst 5 min
har också jill johnson :/ vill ha biljetter...inte jill...
Men nu kan man ju boka på hemsidan!bara lägga på telefonen och surfa till ticnet