Nya dom andra är sjukt svinigt jävla bra. Mest perfekta låt jag någonsin hört.
Nya dom andra är sjukt svinigt jävla bra. Mest perfekta låt jag någonsin hört.
inget.
En dröm vore ju om kent kunde spela in ett album med alla låtar som gjorts i ny tappning live. Tyvärr är ju detta ganska orealistiskt.
Spöklikt vit
i solskens dis
Det går ju rykten om att man har spelat in varenda konsert.
Nu menar jag inte någon amatör som står i publiken och håller upp sin kamera eller mobil.
Tycker med den är helt fantastisk Hade ju sjukt heller sett den som B-sida en nån av alla remixer, som enligt mig har varit ganska intetsägande.
Man blir så pepp av up-tempo Dom Andra
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
jag gillar den uppspeedad! annrs tycker jag den är så platt å tråkig!
riktigt kul att de hade gjort något annorlunda med den å sen var det bra för att man visste alltid att man skulle få höra om du var här eftersom de hade satt ihop de lite :]
föredrar den vanliga dom andra, älskar den låten. hade hellre hört den nu i vår, kanske är bara för att det är den jag är van vid men ah, vanliga dom andra tack.
one november, spawned a monster in the shape of this child
Det skulle kännas så mjölkande om de skulle släppa ännu en B-sidesamling redan nu. Om det däremot visar sig att TTS blir den sista skivan kent släpper så vore det däremot inte så fel. En andra samling bör bli den sista. Egentligen borde de bara släppa en, den som släppts känns så onödig. Varför inte vänta tills allting tar slut och sedan släppa en enda?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen