idag när jag åkte till Borås såg jag EXAKT likadana kentbussar och lastbilar vid Åhaga i Borås. Är det någon som vet vad de pysslar med? :S
idag när jag åkte till Borås såg jag EXAKT likadana kentbussar och lastbilar vid Åhaga i Borås. Är det någon som vet vad de pysslar med? :S
men alltså.. hm mycket möjligt eftersom jag inte kunde få chans att se reg.nret.. men alltså det var samma lilla van med
Tjena
Här är hemsidan till dom som roddar turnén åt Kent.
http://www.uasl.se
Här är även anledningen till att roddarna under Gävlekonserten bar Leksandströjjor under hela arrangemanget, i Brynäs hemaréna, då Starlight har sitt ursprung i Krylbo, Dalarna.
Dom har stått ganska länge i Örebro också. Trodde inte att det var kents först men sedan såg jag att affischen med rosorna var uppsatt och dessutom satt ett märke med symbolerna på framrutan.
Spöklikt vit
i solskens dis
det står likadana bussar och lastbilar här i Växjö nu, fast de tillhör dock Joe Labero. Tycker han kan trolla hit kent eller nåt, de har ju inte varit här på hela 10 dagar
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
De där lastbilarna står ju titt som tätt vid Globen, det är väl inget speciellt med dem?
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
är inte säker men har för mig att Marilyn Manson har sånna lastbilar ^^