Det är ju lätt att säga att man inte gillar den så mycket, men det är ju sjukt svårt att göra bra musikvideos, pröva själva.
Det är ju lätt att säga att man inte gillar den så mycket, men det är ju sjukt svårt att göra bra musikvideos, pröva själva.
Camela ser så fruktansvärt ond ut på skärmen på turnén tycker jag.
*suck*
Vilken tid är 'fresh' då?
med fresh tror jag det menas att den låten spelas lite "mer" än de andra låtarna dvs säga att den kommer spelas mycket på måndag...
Fresh är inget program, det betyder bara att låten som spelas just nu är "fresh".
Alltså när Generation Ex spelas kommer det visas en logga "fresh" över videon.
Däremot finns det ett program som heter "spanking new" som går den 7:e kl 16:00 så..
hoppas ni fattade.
Senast redigerat av Edvin_747 den 2008-04-02 klockan 18:18.
one november, spawned a monster in the shape of this child
den kommer väl endå finnas på youtube samma dag så whatever...
Jag hoppas att kent är med i denna. Inte som stillbilder utan på ritkigt. Sen hoppas jag att hon som sjunger med jocke ser normal ut i videon (om hon är med) :P
Du och jag ☠
Hoppas dom är med i denna video, var lite av en besvikelse att dom inte var med i columbusvideon.
hm, jag vet inte alls om jag vågar fundera på hur Generation Ex videon kommer vara. Fast att de skulle ha med Camela är väl inte så givet, hon som sjunger i FF (hjärnsläpp) är ju inte med i videon.. (rätta mig om jag har fel..) Men en skymt av bandet vill man gärna se. De har ju inte haft överdrivet mycket tid att spela in någon video i studio då de vart ute på turné men något litet liveklipp? haha ja som sagt. jag vill inte spekulera för mycket. jag ska dock sitta klistrad på måndag :]
jag hoppas verkligen det en liveinspelning av Generation ex..
fast då skulle väl knappast popcore behöva göra nåt.