Ja, då skivan fått ett namn så kanske inte avdelningen borde heta "album 7" längre.
Och höstturnén kan de väl gott skriva ngt annat under?
Ja, då skivan fått ett namn så kanske inte avdelningen borde heta "album 7" längre.
Och höstturnén kan de väl gott skriva ngt annat under?
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Det kommer nog ska du se.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
En annan fråga:
Varför befinner sig ämnet: "J.Bergs och Martin Skölds upptåg på forumet" inte på
avdelning "Kent skriver"? Det är lite ologiskt.
för att man ska kunna skriva i tråden helt enkelt.
Men ämnet består ju bara av inlägg med länkar.
"Kent skriver" är inte är en aktiv avdelning. Där finns bara inlägg som Jocke skrev i det gamla forumet och det går inte att skapa nya ämnen eller skriva inlägg där (den inställningen går i och för sig att ändra om vi vill).
"Övrigt" är ju den avdelning som är mest välbesökt, så det är nog enklast för alla om "J.Bergs och Martin Skölds upptåg på forumet" ligger där, eller vad tycker ni?
Låt dom komma nu
Det finns ingen möjlighet att kopiera en tråd så att den finns på båda platserna? Eller om det går att få trådar som man flyttar att ha kvar länken där det står "flyttad" under "Kent skriver" permanent? Jag vet att på vissa forum går det att välja hur lång tid man vill ha kvar en tråd där det står "flyttad".
Om det går att tidsbestämma hur länge spöklänken (eller vad man ska kalla den) ska vara kvar tycker jag ni ska flytta tråden till "Kent skriver". Sedan flyttar ni tillbaka den till "Övrigt" och anger att spöklänken ska ligga kvar under "Kent skriver" för alltid.
one november, spawned a monster in the shape of this child
Precis, popnonstop! När jag kollade den första gången i rubriken "övrigt" fanns det nya forumet redan ett år...
Edit: Jag tror att kents inlägg skulle få högre prioritet än att stå under "övrigt" - det är en av de sista rubrikerna
på listan.
Senast redigerat av hundradelssekund den 2008-05-08 klockan 21:13.