www.tradera.com och www.ebay.com .
Vem som äger skiten är väl rätt ointressant om innehållet på sidorna är olika? Är Expressen och DN samma sak eftersom de har samma ägare?
www.tradera.com och www.ebay.com .
Vem som äger skiten är väl rätt ointressant om innehållet på sidorna är olika? Är Expressen och DN samma sak eftersom de har samma ägare?
På skivmässor brukar det finnas gamla singlar.
Spöklikt vit
i solskens dis
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Tackar, jag kunde inte vänta på svar så jag beställde mina eftersökta skivor som jag har försökt få tag i i flera måndader (:
Småbarn är onda'
Välsorterad? Bra? *host* Allting är ju relativt. Personligen anser jag att Record Hunter är en skitaffär, driven av samvetslösa ockrare som tar ut överpriser på skivor som aldrig ens varit i närheten av att vara rariteter. Att det finns gott om dumma Kent-fans och andra lättlurade bönder i det här landet är deras smala lycka.
Har Record Hunter börjat sälja antikviteter också? Det var som fan. Undrar varför de inte finns listade här då: http://www.antikviteter.net/handlare_m.htm
Sex, droger och Mats Carlsson
Nä, skivaffärer som Record hunter finns det få av.
Är man ute efter rariteter med kent ,Depeche mf så är den klart bäst.
Sedan kan man diskutera hur deras prissättning är, men de gånger jag besökt dom så ligger väldigt många skivor lågt om man jämför med tex Tradera.