fan va smal jocke är. kände knappt igen honom
fan va smal jocke är. kände knappt igen honom
Om bara deras musik kunde vara lika experimentell som deras omslagskoncept :P Tycker bilden är cool som fan =)
Is this the real life? Is this just fantasy?
Jag blev helt varm och svettig när jag såg det nya fotot i oldschool stajl, vem kan inte börja fantisera om vad dom gjorde med ridpiskorna etc?
Behöver du få ditt tarmsystem demolerat? skicka ett mail till Wretborn90@hotmail.com
Tolkade inte alls bilden som något speciellt symboliskt..
Tyckte bara att de både såg snygga och stiliga ut, men att de kanske försökte visa på att de faktiskt har åldrats genom åren. (Fastän musiken inte tappat gnistan)
Angående "luckan" där det "borde" stå någon. Ska bli intressant och se fler bilder på dem tillsammans i konvulutet eller liknande. Tänk om det finns en lucka på dem bilderna också? Då tror jag att det kommer finnas en lucka i varje gruppbild, för all framtid... som en hyllning till Harri.
http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad
tror det bara är det där "gyllene snittet" inom fotografi, som förklarades på första sidan i tråden...
För övrigt tror jag att det inte finns nån speciellt djup mening i bilden. Det är väl bara så att kent är lite inspirerade av den där tiden vid förra sekelskiftet (1890-1900) och typ att "ingenting har förändrats, trots att vi blivit äldre" eller nåt.
Allt blir nog lite klarare då skivan släpps och vi får höra dom nya låtarna.
lev livet medan du kan
Tomrummet har med balansen i bilden att göra. Eftersom det är skugga till vänster måste det finnas mycket tom space till höger, annars tippar bilden över. Tror inte det har med något annat att göra. "Det gyllene snittet" är ett sätt att beskriva det jag snackade om.
Jag tror inte bilden skulle tippa.. (greja dit en snubbe i ps nyss) däremot ger det lite späning i bilden att ha det så.
Men gillar inte att dom beskurit bilden så nära jockes fot och knä.. synd.. nån millimeter till skulle den ha fått.
Den stora frågan är ju faktiskt hurvuda Samis mustasch är autentisk eller inte
Man kallar mig Michaelangello
one november, spawned a monster in the shape of this child