Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 83

Ämne: "fotografiet"

  1. #61
    Erfaren medlem Suzzies avatar
    Reg.datum
    Jun 2005
    Ort
    Järfälla, stockholm
    Inlägg
    3 608

    Standard

    fan va smal jocke är. kände knappt igen honom

  2. #62
    Erfaren medlem Halkas avatar
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    Strax utanför Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    3 138

    Standard

    Om bara deras musik kunde vara lika experimentell som deras omslagskoncept :P Tycker bilden är cool som fan =)
    Is this the real life? Is this just fantasy?

  3. #63
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Halka Visa inlägg
    Om bara deras musik kunde vara lika experimentell som deras omslagskoncept :P Tycker bilden är cool som fan =)
    Jaaa,bilden är klockren,
    förstår att dom som inte förstår humorn i den blir lite irriterade ;p

  4. #64
    Smygare Wretborn90s avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    8

    Standard Kent fotot asacool

    Jag blev helt varm och svettig när jag såg det nya fotot i oldschool stajl, vem kan inte börja fantisera om vad dom gjorde med ridpiskorna etc?
    Behöver du få ditt tarmsystem demolerat? skicka ett mail till Wretborn90@hotmail.com

  5. #65
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suzzie Visa inlägg
    fan va smal jocke är. kände knappt igen honom
    joakim har alltid varit jättesmal, förutom typ 2003, då hade han lite muskler... men efter det har han bara blivit smalare och smalare typ ju B) blir så när man får barn (: han hinner väll inte äta XD

  6. #66
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Wretborn90 Visa inlägg
    vem kan inte börja fantisera om vad dom gjorde med ridpiskorna etc?
    Inte ens JAG hade börjat fantisera om det...

  7. #67
    Erfaren medlem Halkas avatar
    Reg.datum
    Jun 2002
    Ort
    Strax utanför Stockholm, , Sweden.
    Inlägg
    3 138

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Detärbarasakermanser Visa inlägg
    joakim har alltid varit jättesmal, förutom typ 2003, då hade han lite muskler... men efter det har han bara blivit smalare och smalare typ ju B) blir så när man får barn (: han hinner väll inte äta XD
    Lovar att han tittade sej i spegeln 2003 och såg sina muskler och sa
    "Nja, nej, det är liksom inte "kent" de här" och så slutade han träna
    Is this the real life? Is this just fantasy?

  8. #68
    Medlem Netsilaerruss avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Ort
    Billinge (Eslöv kommun).
    Inlägg
    104

    Standard

    Tolkade inte alls bilden som något speciellt symboliskt..

    Tyckte bara att de både såg snygga och stiliga ut, men att de kanske försökte visa på att de faktiskt har åldrats genom åren. (Fastän musiken inte tappat gnistan)

  9. #69
    Medlem estetflums avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Helsingborg, Malmö, Skanör
    Inlägg
    295

    Standard

    Angående "luckan" där det "borde" stå någon. Ska bli intressant och se fler bilder på dem tillsammans i konvulutet eller liknande. Tänk om det finns en lucka på dem bilderna också? Då tror jag att det kommer finnas en lucka i varje gruppbild, för all framtid... som en hyllning till Harri.
    http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad

  10. #70
    Erfaren medlem -oprofessionelll-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2003
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    4 647

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av estetflum Visa inlägg
    Angående "luckan" där det "borde" stå någon. Ska bli intressant och se fler bilder på dem tillsammans i konvulutet eller liknande. Tänk om det finns en lucka på dem bilderna också? Då tror jag att det kommer finnas en lucka i varje gruppbild, för all framtid... som en hyllning till Harri.
    tror det bara är det där "gyllene snittet" inom fotografi, som förklarades på första sidan i tråden...

    För övrigt tror jag att det inte finns nån speciellt djup mening i bilden. Det är väl bara så att kent är lite inspirerade av den där tiden vid förra sekelskiftet (1890-1900) och typ att "ingenting har förändrats, trots att vi blivit äldre" eller nåt.
    Allt blir nog lite klarare då skivan släpps och vi får höra dom nya låtarna.
    lev livet medan du kan

  11. #71

    Standard

    Tomrummet har med balansen i bilden att göra. Eftersom det är skugga till vänster måste det finnas mycket tom space till höger, annars tippar bilden över. Tror inte det har med något annat att göra. "Det gyllene snittet" är ett sätt att beskriva det jag snackade om.

  12. #72
    Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    eskilstuna
    Inlägg
    750

    Standard

    Jag tror inte bilden skulle tippa.. (greja dit en snubbe i ps nyss) däremot ger det lite späning i bilden att ha det så.
    Men gillar inte att dom beskurit bilden så nära jockes fot och knä.. synd.. nån millimeter till skulle den ha fått.

  13. #73
    Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Kullavik, , Sweden.
    Inlägg
    57

    Standard

    Den stora frågan är ju faktiskt hurvuda Samis mustasch är autentisk eller inte
    Man kallar mig Michaelangello

  14. #74
    Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Lidköping
    Inlägg
    2 180

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av -oprofessionelll- Visa inlägg
    tror det bara är det där "gyllene snittet" inom fotografi, som förklarades på första sidan i tråden...

    För övrigt tror jag att det inte finns nån speciellt djup mening i bilden. Det är väl bara så att kent är lite inspirerade av den där tiden vid förra sekelskiftet (1890-1900) och typ att "ingenting har förändrats, trots att vi blivit äldre" eller nåt.
    Allt blir nog lite klarare då skivan släpps och vi får höra dom nya låtarna.
    men det är för stor lucka för att det skulle kunna va bara det gyllene snittet. man använder sig ju av det för att en bild ska se naturlig ut, lättare att titta på liksom. det borde inte va så stor lucka då. gyllene snittet ligger ju inte där.
    one november, spawned a monster in the shape of this child

  15. #75
    Medlem 016s avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    eskilstuna
    Inlägg
    750

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av popnonstop Visa inlägg
    men det är för stor lucka för att det skulle kunna va bara det gyllene snittet. man använder sig ju av det för att en bild ska se naturlig ut, lättare att titta på liksom. det borde inte va så stor lucka då. gyllene snittet ligger ju inte där.
    gyllene snittet finns på flera ställen i en bild..

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •