Välkommen till arkivversionen av Kentforumet!

Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.

Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.

När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 43 av 43

Ämne: Vuxensamling innan!

Medlem estetflums avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Lund och köpenhamn? Någon..? Jag vill också dricka öl och snacka skit. Men gbg och sthlm känns lite väl desperat =P Var har vi skåningarna?
    http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av estetflum Visa inlägg
    Lund och köpenhamn? Någon..? Jag vill också dricka öl och snacka skit. Men gbg och sthlm känns lite väl desperat =P Var har vi skåningarna?
    Tobbe & Mica lär väl köa redan från morgonkvisten :P

Jag kanske får köra bil till Lund,
    beror på med tåg & övernattning.

Köpenhamn kör jag dock inte bil till,
    så om jag ska dit blir det en del ölande.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Nybörjare
    Reg.datum
    Dec 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av cat__herine Visa inlägg
    Jag tycker de låter som en as-kul idé!!!
    Räkna med mig!!
    (så vida jag inte blir ensam o va över 30-snaran...!!)
    Jag ska till köpenhamn, kanske lund med, beror på om man får tag i någon biljett

Jag är nästan 30 iaf

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Nu har jag ju biljett till köpenhamn, men nån öl innan blir det inte, jag har ju mitt barn med mig.
    inget.

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

vi är ett gäng på 5 pers som ska till köpenhamn.. hade varit trevligt o ta ngra öl innan med alla .. kanske bara e jag som är ensam om det bland oss 5 eftersom jag är i princip den enda som gillar forum, dom andra är before computers (dock så är dom lika gammla som mig) så dom kanske itne förstår dessa träffar.. menmen, kan ju se hur många man blir osv

Nybörjare
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag och min tjej bangar inte en uppvärmnings-samling här i Göteborg. Har heller inte bråttom dit då vi har sittplats.
    Men då får det vara nåt schyst ställe och inget sunk (typ Diamond Dogs - USCH!)...

Nybörjare
    Reg.datum
    Sep 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nancyboy Visa inlägg
    Men snälla.....!!!
    Man kommer längst fram iallafall, det gör jag alltid iallafall. När folk rör på sig uppstår det mellanrum och det är bara att kliva på. Sluta vara så jävla ursvenska och be om ursäkt för allt!
    När imiffiff spelar så står det enbart en drös med drängiga skånebönder och brölar om masse magnusson och zlatttan! Dom mest hängivna supportrarna står på samma plats varje match, står någon där trots allt får dom flytta på sig!!
    / kent kategori C!!
    Glider det runt en "KGB" här inne, måntro..?

Men förslaget på (ett antal)öl innan låter alltid trevligt. Jag börjar att bli så till åren att jag inte orkar med "de yngre" längst fram, så här behövs det inget köande. Läckerbiten kan skrotas på en gång. Det är inte ett skabbigt ställe längre, utan Stockholms bästa "fotbollshak". Problemet är att de har en så stor del av lokalen som är matsal.

Själv hoppas jag på att O-baren fixar något. Precis som under Oasis senaste besök. Och det både innan och efter. I annat fall är jag öppen för förslag.

Medlem flicka med pärlörhänges avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av nollfem4 Visa inlägg
    Kent spelar på min födelsedag i min födelseort! .
    Öl + Göteborg vore fint.
    Det låter toppen! Planerar gå med brorsan lördag den 24/11, men ev. måste han till staterna på jobb istället. Vilket pucko va? Missa Kent för att nosa runt på nån sketen datamässa...

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Trevor Visa inlägg
    Glider det runt en "KGB" här inne, måntro..?

Men förslaget på (ett antal)öl innan låter alltid trevligt. Jag börjar att bli så till åren att jag inte orkar med "de yngre" längst fram, så här behövs det inget köande. Läckerbiten kan skrotas på en gång. Det är inte ett skabbigt ställe längre, utan Stockholms bästa "fotbollshak". Problemet är att de har en så stor del av lokalen som är matsal.

Själv hoppas jag på att O-baren fixar något. Precis som under Oasis senaste besök. Och det både innan och efter. I annat fall är jag öppen för förslag.
    Äntligen en mäniska!!
    Trodde jag var ensam på det här gudsfögätna forumet.
    (nej inte "KGB" , kretsen runtom..har för mycket att förlora!)

Äckelbiten som sagt för mycket matsal, det måste vara en pub el typ som du säger o-baren.
    Tror du är den enda här som fattar vad jag menar med att samlas innan och ta några bira och "sjunga upp sig" innan konserten... det verkar iaf så.

Det vore nog fullt möjligt att genomföra tycker man, tyvärr så måste "bara" ngn ta tag i det.Hoppas ngn musikintresserad barägare ser möjligheten.

väl mött.
    KYF
    Kent Youth Firm

kameravanablick
    Guest

Standard

Jag skulle inte ha något emot att ta någon/några öl på en pub innan konserten. ^

Standard

Anmäler härmed mig och en polare till uppvärmningsöl och efterfest den 16:e. Soft att träffa ett gäng likar, känns som att vi (26 år) skulle kunna vara fäder till hälften på konserten

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Börjar undra om det är kört, verkar vara fel forum att ta upp saker för folk som är över gå på krogenstrecket!? Orkar inte engagera mig, har blivit äldre saknar glöd, men det rår jag inte för..
    KYF
    Kent Youth Firm

Moderator utomjordings avatar
    Reg.datum
    Dec 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Nancyboy Visa inlägg
    Börjar undra om det är kört, verkar vara fel forum att ta upp saker för folk som är över gå på krogenstrecket!? Orkar inte engagera mig, har blivit äldre saknar glöd, men det rår jag inte för..
    Nädå, det är ett bra initiativ tycker jag. Skulle vara kul med lite vuxensamling på någon pub före konserten. Vi är väl ganska många här som är 20+?
    Låt dom komma nu

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •