Lund och köpenhamn? Någon..? Jag vill också dricka öl och snacka skit. Men gbg och sthlm känns lite väl desperat =P Var har vi skåningarna?
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Lund och köpenhamn? Någon..? Jag vill också dricka öl och snacka skit. Men gbg och sthlm känns lite väl desperat =P Var har vi skåningarna?
http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad
Nu har jag ju biljett till köpenhamn, men nån öl innan blir det inte, jag har ju mitt barn med mig.
inget.
vi är ett gäng på 5 pers som ska till köpenhamn.. hade varit trevligt o ta ngra öl innan med alla.. kanske bara e jag som är ensam om det bland oss 5 eftersom jag är i princip den enda som gillar forum, dom andra är before computers (dock så är dom lika gammla som mig) så dom kanske itne förstår dessa träffar.. menmen, kan ju se hur många man blir osv
Jag och min tjej bangar inte en uppvärmnings-samling här i Göteborg. Har heller inte bråttom dit då vi har sittplats.
Men då får det vara nåt schyst ställe och inget sunk (typ Diamond Dogs - USCH!)...
Glider det runt en "KGB" här inne, måntro..?
Men förslaget på (ett antal)öl innan låter alltid trevligt. Jag börjar att bli så till åren att jag inte orkar med "de yngre" längst fram, så här behövs det inget köande. Läckerbiten kan skrotas på en gång. Det är inte ett skabbigt ställe längre, utan Stockholms bästa "fotbollshak". Problemet är att de har en så stor del av lokalen som är matsal.
Själv hoppas jag på att O-baren fixar något. Precis som under Oasis senaste besök. Och det både innan och efter. I annat fall är jag öppen för förslag.
Äntligen en mäniska!!
Trodde jag var ensam på det här gudsfögätna forumet.
(nej inte "KGB" , kretsen runtom..har för mycket att förlora!)
Äckelbiten som sagt för mycket matsal, det måste vara en pub el typ som du säger o-baren.
Tror du är den enda här som fattar vad jag menar med att samlas innan och ta några bira och "sjunga upp sig" innan konserten... det verkar iaf så.
Det vore nog fullt möjligt att genomföra tycker man, tyvärr så måste "bara" ngn ta tag i det.Hoppas ngn musikintresserad barägare ser möjligheten.
väl mött.
KYF
Kent Youth Firm
Jag skulle inte ha något emot att ta någon/några öl på en pub innan konserten. ^
Anmäler härmed mig och en polare till uppvärmningsöl och efterfest den 16:e. Soft att träffa ett gäng likar, känns som att vi (26 år) skulle kunna vara fäder till hälften på konserten![]()
Börjar undra om det är kört, verkar vara fel forum att ta upp saker för folk som är över gå på krogenstrecket!? Orkar inte engagera mig, har blivit äldre saknar glöd, men det rår jag inte för..
KYF
Kent Youth Firm