Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 63

Ämne: alex schulman tycker till om kent...

Medlem
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

Ja, eftersom denne Schulman, eller vad han nu heter, verkar gilla att placera folk i fack, så får jag väl ta och göra detsamma. Han kallar Kent pretto. Ja varsågod. För all del. Men hur pretto är det i så fall inte att ha en egen blogg där man mer eller mindre endast vidarebefordrar konsten att prata bajs, och samtidigt garvar åt sina egna skämt och fyndigheter? För det är vad det handlar om. Han njuter av sina förmåga att formulera klyftiga meningar.
    Han har bara ett fan, sig själv.

Visst, han må ha en hel del träffar på sin blogg, men de som står för dessa är förmodligen en och annan knäppskalle som är uttråkad, och som framförallt inte har vett att gå och lägga sig. Jag kan väl räknas dit.

Ja, vem fan är Alex Schulman egentligen? Var han inte med i Robinson eller nått?

Puss
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem popnonstops avatar
    Reg.datum
    Aug 2006

Standard

Alltså, man kan ju ändå förstå varför han skriver just om kent. Alex Shulman är väl vad man kan kalla någon slags b-kändis, han måste synas hela tiden, annars glöms han bort. Att skriva massa bajs om sveriges största rockband får väl ganska många att reagera. Kent borde nästan ta det som en komplimang.
    one november, spawned a monster in the shape of this child

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

han borde inte blogga på aftonbladets hemsida. till och med jag skrev bättre blogg än han gör....................fu

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg
    Ja, vem fan är Alex Schulman egentligen? Var han inte med i Robinson eller nått?
    journalist och fd chefsredaktör på stureplan.se...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2005

Talking

Citat Ursprungligen postat av Nihilisten Visa inlägg
    Ja, eller hur! Hallå, Aftonbladet, här finns jag! Jag tar hälften av vad ni betalar Schulman och jag är tio gånger drygare!
    haha, få det inte att låta som att jag vill ta arbetet i från honom !
    mimmi heter jag tralalalala

Erfaren medlem jokims avatar
    Reg.datum
    May 2004

Standard

Egentligen ska man ju inte säga elaka saker om folk men Alex Schulman är den största idioten som någonsin gått i ett par skor. Till råga på allt Aik:are också.
    Bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

Punk rock t-shirt, black cap and tatoo

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem HagnestaHill_s avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Har alltid tyckt att Schulman är en störtskön kille, vilket jag fortfarande tycker. spela roll om han snackar skit om kent, han snackar ju för fan skit om alla, till och med frugan.
    ta det hela med en nypa salt så ser ni det roliga i det hela.
    http://pentonville.pixbox.se
    http://catrinesjodin.blogg.se

Finns det svenskt kaffe på hotellet?

Erfaren medlem rose_noires avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    idiot, va.
    Besegra inte
    Slå inte tillbaka
    Ge inte upp

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

jag har också skämtat om att joakim är elefantmannen , haha .. det ser ju ut dom det

Standard

Synd att han inte skrev något om det fula omslaget. Hade varit kul att läsa, som allt annat han skriver.

Standard

Skummade igenom bloggen, fullständigt ointressant skit. Vem bryr sej? Stannade till vid bilden på Andres Lokko. Man pratar inte skit om Lokko. Klart Lokko ska ha en kram, men inte för sin scarf, utan av helt andra anledningar.
    Och jag gillar att säga Lokko. Prova - Lokko. Lokko.

Puss på er.
    I'm feeling kinda basic today.

Avstängd användare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

om ni vill läsa bra krönikor tycker jag ni ska leta upp de som carl reinholdtzon belfrage brukade skriva

han skrev en del roliga saker om bla alanis morrisette(sp?) och lisa miskovsky

sen för att ytterligare skriva sånt som jag ju inte borde skriva här så måste jag väl även tala om att jag har tyckt att han varit väldigt sympatisk och bra de gånger jag har haft nöjet att prata med han ute

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

chatt i aftonbladet 5 min sen..typisch

Joanna säger: Hej Alex. Vad tycker du egentligen om Kents musik? Du som ratade deras nya bilder.
    Alex Schulman säger: Jag älskade den där låten... vad hette den? När de sjunger: "Jag kan ha fel - tänk om jag har fel". Så tänker jag ofta. Den var väldigt vacker.

tror dock inte han e seriös...tyvärr

Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •