jeg føler med deg, angelbee. men jeg kan ikke noe for at jeg ler inni meg, jeg ler egentlig av oss andre, vi er så initiativfattige (les:late som f).
jeg føler med deg, angelbee. men jeg kan ikke noe for at jeg ler inni meg, jeg ler egentlig av oss andre, vi er så initiativfattige (les:late som f).
i dag er det 5 år siden kents forrige konsert på rockefeller..... snart på tide igjen nå altså!
hei igjen alle sammen!
haha, bra bilde wings. Little Britain er bra
http://www.last.fm/user/theonetoblame
God: What are you doing now?
King Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't. It's just like those miserable psalms, always so depressing
johooooooo!!!!!! nå hva skjer folk???:P
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
Heeej! jag skulle gärna skriva med er också men jag kan verkligen inte norskaa >_______< jag är överdrivet dålig på det = /
hehe, du får vel bare gjøre ditt beste, å prøve å forstå hva vi skriver da
Hihi ni får uresekte men eg må bare pröv o skrive litt på norsk osså xD eg er nemmli halvnorsk og kan förstå norske väldi bra men er mindre bra på o skrive det xD haha, men eg gjör ett försök ^^ Bara underbart og lese norsk, de er ett fint språk <3
Det tar hundratals år att dölja felen
Godt å lese litt norsk inne på forumet også ja! Håper kent slår på stortromma med mer enn èn gig i Norge til vinteren.. Da blir det tjohei og musik non stop!!
Men i själen din ja långt, långt in ekar tonåringens vrål
Jeg hørte om forumet først etter at det ble stengt. Har sittet å ventet på at det skal åpne igjen sånn at jeg kunne lage bruker her
Endelig <3
wey, velkommen skal du være iidaen