Jag har bara lyssnat på Kent sporadiskt genom åren och verkligen fastnat i deras fantastiska låtskatt först i år. Är inte så van vid den hära mystiken som brukar vara långt mindre kring andra artister/grupper...
Är man Kent-fan verkar ju ett helt extra universum tillkomma! Det tyder väl på att deras fans är grymt lojala och allmänt intresserade iaf!
Symbolforskning och allt, läge att tillkalla Robert Langdon snart från den fiktiva litteraturvärlden?!
Annars kan man slå ihop alla så det blir
Solen sken över sörmland och pennan blev vapnet
eller liknande.
Patronen och pennan kan vara en metafor för ett vapen
ahhaha den där fjäderpennan eller vad det är den trodde jag var en sån där chilifrukt först när jag bara kollade slarvigt
anna
blogg
när jag först såg den 4:e bilden trodde jag att det var en jalapeño :P
''Nu har man varit kung i en och en halv timme sen ska man gå förbi
kinarestauranten och sen så e man hemma.
Känns sådär.'' //Harri
solen betyder kanske att dom har en ljusframtid och sörmlands loggan menar dom kanske att dom älskar sörmland och sina 2 hemstäder patronen betyder säkert avfyrning för nästa halvlek av deras karriär och fjärden ser ut som en penna och det kan man tolka som så att dom har mycket nytt på gång.
---------------------------------------------------------
Ge mig en vinterdrog
kan man tolka det så eller??
----------------------------
Ge mig en vinterdrog
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Jag tror du har rätt när det en del iaf :P Sörmland låter ju troligt!
Fjädern och solen är kluriga, men det kan ju vara så enkelt som du föreslår!
Patronen tror jag har samma mening som pistolen på framsidan, vilken är ju dock osäkert!
Förhoppningsvis kommer väll detta förklaras på ett eller annat sätt i boxen! =D
Bekräftelsebehov?
Förlåt, var tvungen. ; )
Edit: Varför ser denna gubbe "" extremt dryg ut?