Fan vad härligt, jag som missade helt att det var imorse!!1 -lyckoorgasm-
Fan vad härligt, jag som missade helt att det var imorse!!1 -lyckoorgasm-
Älska att det kom information om det så snabbt!
Och att det kommer fler spelningar efter årsskiftet. LYCKA!
Ja..det är enkelt för er att säga ni som redan har biljetter och bara kan luta er tillbaka och invänta datumet för konserten,och nog visste jag att biljetterna skulle gå åt som smör i skolsken.Jag var allt i tid(tyckte jag iaf)
Jag gratulerar er som har biljetter.
Inga biljetter i november = ingen idé att leva i november.
Aja..bättre lycka för mig nästa gång..skam den som ger sig,och jag ger mig aldrig så länge det handlar om biljetter till en kentkonsert.![]()
Tydligen var du inte ute i god tid. God tid för mig var 06.35, fy sjutton.
inget.
Men åh så bra med extrakonserter!
Min lycka är gjord! Nu kanske jag får tag på de där jävla biljetterna?
lev livet medan du kan
Jag har biljett till den 16:e i sthlm,
bor dock i gbg så jag kommer göra ALLT för att få biljett dit med ^^
Bokade ju till sthlm för att göteborgsbiljetterna tog slut mitt framför ögonen på mig :/
Har aldrig varit i sthlm, och en bättre anledning att besöka huvudstaden för att se kent kan ju inte finnas![]()
nu kan ni väl (Som fått biljetter) vara lite generösa och låta oss få biljetter (Som INTE fått biljetter) innan ni ska köpa mer biljetter bara för att se dom en gång till
meningslösa, menigslöösa
jag kommer inte vara generös,
jag är en hemsk människa och vill se kent så många gånger som möjligt...
ehhh
jag ska nog försöka gå på båda i lund. hoppas man träffar många forumare där...båda gångerna
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
men dom kommer väl tillbaks i februari - mars, gööörtt
meningslösa, menigslöösa