åååååh....vad den är fin...älskar! <3
åååååh....vad den är fin...älskar! <3
Jag vill(e) vara intellektuell
Berest, belevad äckligt ung
Den blir bara bättre och bättre tycker jag
Bland de bästa demolåtarna jag hört, så vacker!!
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Någon som har ackorden till mellanspelet Jocke kör? "Lalalala..." osv. För dom som ligger på hemsidan tycker jag inte passar riktigt till hundra där.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Jag är kär i denna låt.
Den är underbart vacker.
Lätt deras bästa låt på engelska. Jag älskar texten, särskilt delen med tell-tale heart
som flugorna på socker betyder ingenting
jag älskar när han sjunger
"That's like leaving love undone"
Jag får gåshud!
Do you feel anything at all?
åh, den är så fin
[FONT=Times New Roman][COLOR=Gray][I]älskling, vi ska alla en gång dö
Gillar den mycket bättre än Duett! Har liksom aldrig varit så förtjust i när Jocke sjunger duett med någon, det är ju inte i så många låtar och det är bra att han gör det emellanåt som variation, men varken Duett, FF, eller Generation ex har varit några favoriter, fast det kan ju bero på låten också.
Tycker mycket bättre om det akustiska soundet på Love Undone och bara ääääälskaaaar det när nananananana-partiet! Helt fantastiskt!!<33 X3 gör mig gråtmild.
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
Ja, denna versionen är 1000 gånger bättre än Duett på svenska. Jag tror att det är det hela upplägget med aukustiskt som gör den bättre. Den där "sitta med gittaren och sjunga" feeling i stället för "plinka på keyboard och sjunga".
När jag först såg att det fanns en engelsk version hade jag inga förväntningar alls eftersom jag inte tycker om Duett, men jag märkte snart att det var som en helt annan låt!
Jag är glad att det finns.
Jag älskar låten, den är så jävla fin.
Plus att Jockes röst är ju något av det vackraste som finns.
Det går över, det går över, det går aldrig över.
Nu vill jag inte verka vara någon fjortisfan av Kent men den här låten är verkligen bra.
Takten i låten får mig bara att slappna av och sjunga med..
Ångrar inte ett skit i att jag köpte Kentboxen när den kom ut.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?