Välkommen till arkivversionen av Kentforumet!

Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.

Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.

När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.

Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Varför !?

Medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard Varför !?

Varför av alla ställen i Stockholm väljer Kent det förbannade Annexet ?
    Om folk utanför stockholm drar paraleller till "Stig helmers Annex" i sällskapsresan, finns det vissa likheter !

Om Kent valde att spela på ett mysigt och lagom litet ställe ? varför tar de den överlägset fulaste Musikarenan i hela stockholm ?

Och sen tar ju biljetterna slut på 16 minuter, i och för sig så kommer det ut extrakonserter nu vilket många av mina vänner, som vaknade senare än 9.16 ,var glada för!

Nej jag har lite svårt att acceptera att Sveriges största rockband spelar på ett bokstavligt talat skitställe som annexet. Att Lars Winnerbäck spelar där gör mig också lite frustrerad faktiskt !

vad är era reaktioner?
    "..att folk som verkligen hatar oss ändå kan säga: fan det här är ju riktigt bra"

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Välkommen till arkivversionen av Kentforumet!

Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.

Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.

När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.