I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Apropå dansanta Kent-låtar... Vilken låt på alla plattor tycker ni är den mest dansvänliga? Mitt förslag:
Kent: Pojken med hålet i handen (jäkligt "direkt" & endorfinframkallande!)
Verkligen: 10 minuter (himla svår konkurrens från Halka, men lika mycket hoppframkallande som den ovan!)
Isola: 747 (rätt sunkig platta ur danssynpunkt, haha. får bli en mastodonttryckare...)
Hagnesta hill: Revolt III (fina tryckare plus Musik non stop givetvis, men denna är mer duracellkanin!)
B-sidor: Slutsats (Aphård konkurrens från bla Livrädd med stil, Utan dina andetag och Kallt kaffe)
Vapen & ammunition: VinterNoll2 (bandets bästa b-sida?)
Du och jag döden: Du är ånga (oväntat dansant platta, samtliga släppta Duojd-singlar hack i hal...)
Tillbaka till samtiden: Generation Ex (får nog dock se sig slagen av VFEL-remixen, annars bästa dansplattan helt klart.
isola: om du var här kanske?
Punks up-remixen på VFEL är ju klart den härligaste av alla i Kent-arsenalen, tycker jag.
Du och jag, Döden <3
En låt som jag tycker är riktigt najs att dansa till är LSD någon? E jag ensam om den åsikten eller?