Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Dave Holmes. Nope. Jag menade så klart brittiska 120 minutes som sändes i MTV Europe.
Ursprungligen postat av hobbelvot Nope. Jag menade så klart brittiska 120 minutes som sändes i MTV Europe. Det var väl Paul King? Den där snubben känner inte jag igen.
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Ursprungligen postat av Anx Det var väl Paul King? Den där snubben känner inte jag igen. Det fanns andra efter Paul King. Killen på bilden hade/har också ett eget band. Bandets namn syftar på nånting John Lennon har sagt om killen på bilden när han var ett barn.
Miles Hunt
Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Miles Hunt Bingo. För bonuspoäng: vad heter hans band?
Ursprungligen postat av hobbelvot Bingo. För bonuspoäng: vad heter hans band? The Wonder Stuff, kanske?
Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden The Wonder Stuff, kanske? Toppen! Din tur!
Vem?
Senast redigerat av Ett öde värre än döden den 2008-12-14 klockan 18:21.
Jag har inte en susning så det får nån annan ta.
Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Vem? Död sedan 46 år tillbaka. Hade ett intensivt kärleksförhållande med Astrid Kirchherr.
Den femte skalbaggen: Stuart Sutcliffe?
.............
Ursprungligen postat av Kevlarsjälen_ Den femte skalbaggen: Stuart Sutcliffe? Alldeles rätt och riktigt. Han på din bild ser ut ungefär som en ung Bing Crosby.
Denne yngling?
Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Denne yngling? Han har gjort ett världsberömt skivomslag. Och ni känner ju mig
Forumets regler