Äh, det är väl inget att vara sur över och deppa ihop av?
Kent blir ju inte mindre bra för att de inte vinner priser, och ärligt, vem bryr sig om en vecka?
Äh, det är väl inget att vara sur över och deppa ihop av?
Kent blir ju inte mindre bra för att de inte vinner priser, och ärligt, vem bryr sig om en vecka?
Konstig ljussättning de hade på galan. Man såg varenda rynka i prisutdelarnas ansikten. Såg ut som att de hade glömt att sminka dem också.
Låt dom komma nu
Gillade dock skarpt närbilderna när de fick priserna och det korta skärpedjupet!
haha lykke lis tacktal!<3
helt fel.
nu räcker det med galor.
haha, illlla
Grattis till Håkan som ju blev galans kung. Och det är tack vare Kent som jag tycker han är bra! Har aldrig gillat hans sångstil och har aldrig orkat ta mig igenom hans texter men när han nu agerade "förband" till Kents konsert på Strömsholmen blev man ju "så illa tvungen" att se honom och det var en positiv överraskning!!!
Believe, and you will find your way...
Det här mina vänner kan sluta mycket illa.
Katastrofalt, till och med.
Nu när Håkan snor kents livepris så kanske man måste pröva gå och se honom. Jag är bara så rädd att jag ska upptäcka att han är bra eller så, då måste jag erkänna både för mig och min klasskompis Pico hur fel jag haft ett bra tag. Gaah!![]()
Respektera att Håkan Hellström vann! Jag kände glädje inom mig för hans skull när han vann. Han blev ju så glad. Måste det vara som i fotboll och hockey att man bara hela tiden håller på sitt lag, dvs i det här forumet, Kent.
Det blir så ensidigt och blåögt tycker jag. För varje artist eller grupp som får ta emot pris så finns det människor bakom. Oavsett om man gillar artisten eller inte kan man väl vara generös och glädjas med dom.
Jag gillar Kent otroligt mycket men det är ingen prestige i om dom vinner eller inte. Det blir bara larvigt och fjantigt och dissa allt som går emot Kent.
Gläds med andra artister lika mycket som ni gläds med Kent!!!!!