det bästa av allt i conan är triumph the insult comic dog som förolämpar folk hela tiden! kolla på youtube om ni missat det. fantastiskt bra!
det bästa av allt i conan är triumph the insult comic dog som förolämpar folk hela tiden! kolla på youtube om ni missat det. fantastiskt bra!
det var pga att jag kommit ihåg hur kul Triumph the insult comic dog är och just suttit och kollat lite youtube klipp som jag gjorde denna tråden
finlands-avsnittet är roligt..
kul också där(förutom Fagerström grejen) när dom konstaterar att Conan har samma frisyr som Tarja Haalonen eller vad hon nu heter
Pierre Bernards Recliner Of Rage är kul också
"Are you comfortable, Pierre?"
"Comfortable and furious, Conan!"
har han tagit över Lenos program än?
Den 29 maj 2009 spelar Jay Leno in sitt sista program av The tonight show, enligt den här artikeln.
Frågan är i vilken svensk kanal The tonight show kommer att visas i fortsättningen? Förut var det kanal 5, nu är det kanal 9.
Conans nuvarande talkshow visas ju i TV4 plus.
Det verkar som att det blir i någon av TV4:s kanaler, enligt den här sidan, eftersom TV4 äger rättigheterna till Conan O'Brien?
Själv kollade jag en del på Leno, Letterman och Conan förut, men sedan har de flyttats runt mellan kanalerna och jag har inte lärt mig vilka kanaler det är som gäller numera. Dock kanske Conan alltid har varit i TV4 plus?
Låt dom komma nu
http://video.google.com/videoplay?do...AoSaqQLqpp29Cw
Tror den där funkar.
tack
crooner ghost grejen var hyfsat kul men inte lika kul som Triumph
såg ett julavsnitt häromveckan där Triumph kommer in i studion på en släde och sjunger en sång som hette nåt i stil med "I saw mama humping santas leg"
![]()
Jay fick ju nytt kontrakt som innebär att han kommer att fortsätta en viss tid (vet dock inte hur länge) till, flyttas till prime time och dessutom få ett till program
Min personliga lista är typ:
* Leno
* Conan/Robins (på Svt)
* Jon Stewart
*Jimmy Kimmel
* Lettermann
"Kärlek är som en blomma, även den vackraste dör"
grejen där Triumph är i quebec är sjukt rolig
restaurang-scenen där han har sex med en pudel på bordet är genialisk!