Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Kent - text/symbol som tatuering???

Standard Kent - text/symbol som tatuering???

Har klurat ett bra tag på vad man kunde göra för symbol om man skulle vilja skaffa sig en tatuering med lite kent - inspiration...

Vi har ju de där symbolerna som kom på plattan sist...
    Plus text då...

747 skulle inte va fullt med rätt typsnitt...

Men tråden har nu bara börjat. Hjälp mig!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag ville bara fly från mig själv skära bort min otillräcklighet men med fläckarna jag glömt är redan dömd. jag ville vara intellektuell, berest, belevad äckligt ung men arvet väger tungt. gener & anlag

allt var ett misstag

Standard

Citat Ursprungligen postat av hobbelvot Visa inlägg
    hoppsan sorry....
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag ville bara fly från mig själv skära bort min otillräcklighet men med fläckarna jag glömt är redan dömd. jag ville vara intellektuell, berest, belevad äckligt ung men arvet väger tungt. gener & anlag

allt var ett misstag

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av cat__herine Visa inlägg
    hoppsan sorry....
    Där finns iaf en hel del kentiga

Standard

Citat Ursprungligen postat av hobbelvot Visa inlägg
    Där finns iaf en hel del kentiga
    synd bara på de länkar som finns... funkar ju inte direkt o använda nu... om man inte vill sitta o bläddra i ngns fotoblogg i x antal timmar....
    (f'låt om jag låter tjurig... borde gå å fixa mig lite thé....)

allt var ett misstag

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •