Sigur Rós - Heysátan (betyder höstack, inte "hej satan")
Handlar om en gammal bonde som en dag helt enkelt ramlar på sin åker, men istället för att resa på sig förstår han att det är dags nu, och det är något han är helt nöjd med.
Sigur Rós - Heysátan (betyder höstack, inte "hej satan")
Handlar om en gammal bonde som en dag helt enkelt ramlar på sin åker, men istället för att resa på sig förstår han att det är dags nu, och det är något han är helt nöjd med.
Ny Bubblare:
Antony & The Johnsons - Hope There's Someone
Hey vibes man, hey jazz man, play me your serenade
Any deeper blue and you're playin' in your grave
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.
"The breaking of the fellowship"
"May it be" Enya
"Dejlig er Jorden" Gasolin
Believe, and you will find your way...
"Who want´s to live forever" med Queen
"M" med kent
"Adagio" av Albinoni
Stenbrott hur illa det än låter i en kyrka.
Och hoppipolla med Sigur ros, för att den är härlig.
Någon broder daniel med, vet dock inte vilken än.
Happy people never fantasize.
Så det så
jag har faktiskt tänkt mkt på det här... jag har t.o.m. gått så långt att jag håller på och planerar min egen begravning, ganska klar.
inte för att jag är självmordsbenägen, inte längre, utan att livet kan ta slut imorgon, och då vill jag ha en begravning jag själv vill ha, inte som min farmor vill.
mina två låtar blir:
The Used- Tunnel (en otroligt vacker låt)
Kent- M (också en otroligt vacker låt)
Den enda jag är helt hundra på skulle vara Kan Du Vissla Johanna, visselsolo av nån jag tycker om.
"Fanfanfan" av Thåström
Sláinte Mhath!
Bach - Air on a G String
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Jag vet inte riktigt vilken låt jag vill ha på min begravning, har tänkt lite på The show must go on med the queen men jag vet inte riktigt. En annan låt jag också tänkt på är The long and widing road, med The Beatles men de känns jävligt pretto på något sätt. Kanske skulle man ha, Always look on the bright side of life![]()
Jag skriver texter.
Dom kan du finna här:
https://www.poeter.se/Medlem?author_id=22950
Jag har släppt två st. böcker.
Ex Animo är den senaste och den innehåller hälften engelska och hälften svenska egenskrivna texter.
Vill du köpa ett ex så skicka ett meddelande.