Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 46

Ämne: Kent mediassa

  1. #16
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Eilisen Iltalehdessä luki Kentistä, lähinnä siitä kuinka ne kiertelee ympäri maailmaa ja levyttää suurten nimien studioissa ja yrittää leikkiä saksalaisia.... Voin ottaa kuvan artikkelista ja postata tänne jos joku haluaa.

    Edit: eiku se olikin Ilta-Sanomat. No melkein sama lehti.
    Senast redigerat av Kentina den 2009-11-11 klockan 20:32.

  2. #17
    Smygare
    Reg.datum
    Oct 2009
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    4

    Standard

    (Moi, olen uusi eli ikuinen taustailija, joka uskalsi rekisteröityä ja avata sanaisen arkkunsa vasta nyt. )

    Ja itse asiaan: Sue-lehdessä on Samin haastattelu ja tosi hyvä sellanen! Hauska lukea suomeksi tehtyä haastista. Rödin arvostelukin löytyy samaisesta lehdestä.

  3. #18
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Moppi Visa inlägg
    (Moi, olen uusi eli ikuinen taustailija, joka uskalsi rekisteröityä ja avata sanaisen arkkunsa vasta nyt. )

    Ja itse asiaan: Sue-lehdessä on Samin haastattelu ja tosi hyvä sellanen! Hauska lukea suomeksi tehtyä haastista. Rödin arvostelukin löytyy samaisesta lehdestä.
    Tervetuloa Moppi!
    Kivaa, kun uskaltauduit kirjoittamaan . Mukavaa saada uusia tyyppejä tänne.


    Pitääpäs hakea tuo Sue jostain.
    Rumbassakin oli juttu Kentistä, Kent oli ihan kansikuvassakin.
    Ja kannessa on teksti "Emme suostu kehäraakeiksi"
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  4. #19
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Moppi Visa inlägg
    (

    Ja itse asiaan: Sue-lehdessä on Samin haastattelu ja tosi hyvä sellanen! Hauska lukea suomeksi tehtyä haastista. Rödin arvostelukin löytyy samaisesta lehdestä.
    Tuo Suessa ollut Samin haastis oli ihan sairaan hauska! Vähän toista luokkaa kun Rumbassa...
    Livet är mänskans bästa tid

  5. #20

    Standard

    Niin on Luen sitä paraikaa, se on ihan loistava! Sen voi siis lukea netissä täältä: http://www2.lehtiluukku.fi/reader_f?...IDExLzIwMDk%3D

    Ihanaa kun toimittajat aina transkriptioi Samin puheen :'D Mutta aa, Samin suomi on ihanaa! Oliko se Rumbassa ollut haastattelu muuten hyvä?

    & minäkin alan käyttää "singeli"-sanaa tästä eteenpäin, aivan loistava oikeasti! :'D
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  6. #21
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Ihmettelin ensin että mistä lehmästä (ko) Sami puhuu mutta sitten tajusin että sehän tarkoittaa samaa kuin ku/kuin...

    Oli tosiaan hauska haastattelu, lisää tämmösiä. Ja että oikein mäyris pääsi Harrin yllättämään, hahaa. Kentdokkarissahan olikin tästä yksi kohtaus, missä Harrilla oli huuli halki..kuulemma joku koira oli hypännyt päin naamaa. ja erään ei-ehkä-niin-luotettavan lähteen mukaan jossain haastiksessa olisivat ne sanoneet että oli ihan Samin koira? En nyt sitten tiedä varmasti! Mutta oli miten oli. Nyt laitan soimaan seuraavan singelin eli Hjärtan.

  7. #22
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Kandee tsekkaa uus Soundi Sekä haastis että arvostelu.


  8. #23
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Kandee tsekkaa uus Soundi Sekä haastis että arvostelu.
    Unohtu kertoa pieni yksityiskohta, joka hastattelussa pisti silmään: Sami ja Markus on suomenruotsalaisia Tai sitte oon lukenu kyseisen kohdan systemaattisesti väärin useaan kertaan..


  9. #24
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Kandee tsekkaa uus Soundi Sekä haastis että arvostelu.
    Minkäläinen oli arvostelu? Veikkaan että positiivinen?
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  10. #25
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Unohtu kertoa pieni yksityiskohta, joka hastattelussa pisti silmään: Sami ja Markus on suomenruotsalaisia Tai sitte oon lukenu kyseisen kohdan systemaattisesti väärin useaan kertaan..
    Et lukenu väärin, kyllä siinä Samin ja Markuksen sanotaan suomenruotsalaisia olevan . No kerrankos sitä sanat menee väärin päin

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Minkäläinen oli arvostelu? Veikkaan että positiivinen?
    Ei se kyllä hirvittävän positiivinen ollut. Arvostelija toivoi, että Kent olisi jatkanu Du&jag döden-linjalla ja eikä olisi siirtynyt elektronisemmalle linjalle. Tai sitten Kentin olisi pitänyt tehda jotain selvästi uutta ja repäisevää. Lisäksi arvostelija ei uskonut uuden levyn kappaleiden nousevan millään Om du var härin, Music Non Stopin, Dom Andran, Max 500 ja yms. rinnalle. Muistaakseni kuitenkin kolme tähteä viidestä oli loppuarvio.

    No arvostelijathan saavat sanoa mitä haluavat ja tykätä mistä haluavat
    "Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."

  11. #26
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    No arvostelijathan saavat sanoa mitä haluavat ja tykätä mistä haluavat
    Niinpä. Arvosteluita on kyllä mun mielestä aina mielenkiintosta lukea, mutta mielipiteitä nekin vaan on. Oli esim. mielenkiintosta huomata Placebon keikan jälkeen, että IS hehkutti keikkaa hirveesti ja HS puolestaan haukkui. Oli toimittajat tainnu olla ihan eri keikoilla


  12. #27
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    No puoliks ruottalaasia ja puoliks finnjäveleitä. Niinkuin minäkin

  13. #28

    Standard

    Findancen arvostelu oli kiva lukea, varsinkin kun itse on samaa mieltä http://www.findance.com/arvostelut/4638/kent-rod

    -- se on vain tunnustettava, että Kentissä on nykyään jotain sellaista, jota on vaikea löytää koko maailman musiikkikentältä. Se tekee poikkeuksellisen persoonallista musiikkia, jossa on samalla hurja crossover-potentiaali, jos ennakoasenteen heittää sivuun. Jälleen kerran, aivan järkyttävän hyvä levy!
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

  14. #29
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    Findancen arvostelu oli kiva lukea, varsinkin kun itse on samaa mieltä http://www.findance.com/arvostelut/4638/kent-rod
    Aivan En voi ymmärtää kuinka voi antaa vain 3p/5. Kyllä minäkin ajattelin ensin Töntarna-singlen jälkeen, että mitä tosta uudesta oikein tulee-en voinut millään kuvitella että näin HYVÄÄ Luulen että siitä tulee mun Kent-suosikkialbumi...
    Ingen på vägarna
    bara döda grävlingar

  15. #30

    Standard

    Minä kyllä odotin paljon jo Töntarnan kuultuani, mutta vielä parempi se kuitenkin oli!

    Ja hei toverit! Muistakaa äänestää Grammiksia www.grammis.se
    Mais je ne sais pas qui tu es derrière ton visage digital
    Je suis amoureux de l’image
    Et j’ai peur que tu sois seulement un mirage
    Je ne sais pas qui tu es

Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •