på melodifestivalen ikväll kan ni skåda sarah dawn finer i röd klänning. hennes bakgrund består av en stigande sol på en skärm, kan vi få en kommentar av joakim berg? det här är en KATASTROF. skärpning nu sarah![]()
på melodifestivalen ikväll kan ni skåda sarah dawn finer i röd klänning. hennes bakgrund består av en stigande sol på en skärm, kan vi få en kommentar av joakim berg? det här är en KATASTROF. skärpning nu sarah![]()
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
fy vad vilken jävla dynga inget får man ha ifred
Ja, man får väl skylla sig själv om man kollar på skiten...
Men ja, om de har tagit en film på solen de inte har rätt till är det väl fel. Annars inte. Vore intressant att få höra hur det ligger till.
Vi är tydligen några som tittat...sade genast här hemma att detdär är Kents!! Dom två bästa låtarna gick inte vidare,typiskt...
Ingen på vägarna
bara döda grävlingar
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Darin rockade iaf <3333333333
undrar om morrissey-fans som går och ser kent gnäller lika mycket över att jocke använder kents spelningar till att öva morrisseyposer![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ja som kentfan är det det lätt att associera till kent när man ser en sol som bakgrund... jobbigt
moz e kiing
http://www.youtube.com/watch?v=yBMWrm2eDTw
jag bara väntar på att jocke ska börja köra den där grejen, fläka upp skjortan och visa bröstet som mozzer gör kring 1:07-1:08 in i klippet
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
varför vill du att jocke ska visa brösten om du är 110% straight?