Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Kameror i Lund?

Standard Kameror i Lund?

Någon som vet hur det är med kameror i Lund, om det är tillåtet eller ej? Är så jävla rädd för att de ska säga att den inte får följa med in, jag lämnar inte ifrån mig sånt.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

stoppa i fickan så är det nog ingen som säger något, dom brukar inte kolla kroppen, ha inte i väskan.

Medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

under turné 19 var det inga problem alls, men det kanske är lite annorlunda när det är så här pass mycket mindre spelningar...?
    Spelar inte längre någon roll...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

jag har aldrig haft problem att få in ens min systemkamera på någon konsert. ring olympen för säkerhets skull, det tänker i alla fall jag göra lite längre fram... förutom att jag kom på nu lite att olympen inte har något telefonnummer, i alla fall inte som jag har lyckats hitta, fast det kanske gäller samma regler på alla konserter

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    jag har aldrig haft problem att få in ens min systemkamera på någon konsert. ring olympen för säkerhets skull, det tänker i alla fall jag göra lite längre fram... förutom att jag kom på nu lite att olympen inte har något telefonnummer, i alla fall inte som jag har lyckats hitta, fast det kanske gäller samma regler på alla konserter

det skulle ju vara helt superbra om man fick ta med sig sin kamera in och äntligen få lite bra bilder
    men som du sa, man kanske ska försöka hitta nåt nummer
    When you can live forever, what do you live for?

Medlem MariaKents avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av truuuls Visa inlägg
    under turné 19 var det inga problem alls, men det kanske är lite annorlunda när det är så här pass mycket mindre spelningar...?
    Precis.....då var det ju inga problem alls.
    En kamera är ju ett måste ju

Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

De som har superhypade nya mobiler klarar sig i vilket fall, men jag har min trogna 3510i sen 2003 MÅSTE få med kameran. Min mobil tjänar ingenting till i det syftet...

Standard

På alla de kent spelningarna jag varit på så har ingen nekat en kamera...nog blir det så igen.
    It’s not a question of devotion, you cannot carve your own tattoo.
    I’m not a part of your emotion, you cannot tell me what to do.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •