ååh, ja DET er sommer det!!
er heroes and zeroes på john dee på lørdag da, 175 kr, najs
ååh, ja DET er sommer det!!
er heroes and zeroes på john dee på lørdag da, 175 kr, najs
Det burde man kanskje stikke på ja... Men jeg har sånn 300 kroner å leve på 10.^^ Depositum til ny leilighet tar på:P Men jeg har solgt Metallica-billetten min, har bare ikke fått pengene enda, så kan være jeg kan dra allikevel:P
oj, ja det kan jeg forstå, ser etter nytt sted selv, men ikke før august, stress for det er da alle skal ha ny hybel:O
Var litt derfor jeg flyttet nå i stedet Fikk nok med det stresset i gjord... Skal du fortsette i Ås, eller nytt sted?
ja, ser den. jeg fortsette her, men nå bor jeg et sånt hybelsted for førsteklassinger, neste år er man overlatt til seg selv men flytter jo hjem til sommeren for er lettere å finne sommerjobb i oslo uanstt, så får jeg håpe jeg og vennina mi finner noe bra sammen til august, synes særiøst det er slitsom å bo med masse folk som jeg gjør nå!!
men alt dette hørte kanskje til i skrepen
vanskelig valg... på Lørdag er det mye ¨å gjøre:
Heroes & Zeroes @John Dee
Bellman @Blå
Henge med venner på Hammerfall??? (nei...)
Stress å velge..^^
Jason Mraz spiller i København 25. juni. Merker jeg har ekstremt lyst til å dra. Men da må jeg først få jobbelistene for sommeren, og da er det sikkert utsolgt^^
Får håpe på en oslo-gig i samme slengen.
kjøper du en billett og det blir utsolgt, så er det sikkert ikke så stress å få solgt den videre igjen hvis du ikke kan. Kjøper du ikke billett, og likevel har fri den 25. kommer du til å angre. Men 25. juni er jo midt i hove-uka:P
Jeg håper på enda en bigbang-turné i løpet av sommeren/høsten, hadde ikke muligheten til å reise på noen av konsertene de har hatt rundt omkring nå
http://www.last.fm/user/theonetoblame
God: What are you doing now?
King Arthur: Averting our eyes, oh Lord.
God: Well, don't. It's just like those miserable psalms, always so depressing
Skal ikke på hove i år. Ble litt for skuffet over festivalen i fjor, og det er begrenset hvor mye ferie jeg har råd til, så det blir nok bare Arvika pluss oslos byfestivaler i år.
Jason Mraz spiller på Sentrum Scene 22. juli. 18-år hovedsal, fri alder på galleriet. 435 kr. pluss avgift. Billetter legges ut for salg lørdag klokken 10.00, forsalg for fanklubb er allerede i gang.
Jeg skal dit
Noen konserter som anbefales i Oslo i mai:
02.05 Hanne Hukkelberg @ Parkteatret 150,-
08.05 El Cuero, Bellman @ Parkteatret 150,-
10.05 IamX @ John Dee 200,-
28.05 Pulse of Floyd (Pink Floyd tribute band - Nordens beste?) @ Sentrum Scene 300,-
Alle konserter er - så vidt jeg vet - 18 år.
Jeg kommer nok til å befinne meg på alle sammen. Eneste hinder er vel økonomi^^
Linker:
www.myspace.com/hannehukkelberg
www.myspace.com/elcuero
www.myspace.com/bellmanmusic
www.myspace.com/iamx